Forum

• 1
  • 2
  • genot

Forumlid sinds 26 Apr 2009

02 Mar 2010

Marc Mboua

Ik vroeg mij af als iemand wat meer informatie heeft over Marc Mboua. Hoor heel weinig van hem. Hij was toch naar Fortuna Sittard? Hoopte eerlijk gezegt weer even van hem te kunnen genieten.

Iemand hier meer info over? Wanneer hij terug komt naar onze trots?

oudwoude

Forumlid sinds 02 Mar 2010

02-Mar-2010

geen idee jammer dat ie er gister niet was volgend seizoen hopelijk weer in lwd

1scc1

Forumlid sinds 20 Aug 2009

02-Mar-2010

Ik las op jun site dat hij nog bleseerd was.

genot

Forumlid sinds 26 Apr 2009

02-Mar-2010

Balen. Zie hem graag terug bij Cambuur en weer de oude Mboua zijn :D

ronald1982

Forumlid sinds 30 Jan 2008

12-Mar-2010

Ik denk niet dat Marc weer terugkomt bij Cambuur, ik las namelijk net het volgende stuk op de website van de Leeuwarder Courant.

Mboua niet terug naar CambuurLC | Gepubliceerd op 12 maart 2010, 11:51Laatst bijgewerkt op 12 maart 2010, 12:09 LEEUWARDEN - 

Marc Mboua keert ondanks een tot 2011 doorlopend contract niet terug bij Cambuur. De clubleiding en technische staf van de Leeuwarders geloven niet dat de Zwarte Parel uit Kameroen, momenteel verhuurd aan Fortuna Sittard, ooit weer terugkomt op het niveau dat hij in zijn eerste seizoen (2007-2008) bereikte. Mboua werd in januari vorig jaar geopereerd aan zijn knie.

Ook Rence van der Wal, in de zomer van vorig jaar als talentvolle aanvaller van GA Eagles naar Leeuwarden gehaald, komt ondanks een verbintenis tot 2011 niet terug bij Cambuur. De middenvelder speelt nu op huurbasis bij FC Oss. Cambuur neemt ook definitief afscheid van Chris de Wagt, die net als Van der Wal is uitgeleend aan Oss en wiens contract afloopt. De optie in het contract van Randy Rustenberg is door Cambuur niet gelicht.

maroc

Forumlid sinds 06 Nov 2009

12-Mar-2010

lekker is dat volgende jaar opzoek naar nieuw spits dus. want ja waarschijnlijk geen ter heide mboua zoiezo niet en de vries komt al aardig op leeftijd.

Volgend jaar Melvin Plet maar halen als spits

buurcam

Forumlid sinds 25 May 2009

12-Mar-2010

Vind het een beetje dubbel. Paar jaar geleden een topper. Nu 2 jaar geblesseerd, dus ik snap de actie van Cambuur, zo heb je niks aan hem. Maar het talent bij Mboua is zeker aanwezig, hij is nog jong.. Ik zou toch denk ik hem niet 'te makkelijk' wegdoen. Als hij weer tot een opleving komt...

scc123

Forumlid sinds 17 Nov 2008

12-Mar-2010

Zeker heel erg jammer dat hij weg gaat,, zag Marc graag voetballen! ik zou zeggen houden deze jongen..  en miss is Voskamp toch wel wat voor cambuur.

scc4life

Forumlid sinds 01 Aug 2009

12-Mar-2010

ik snap niet dat ze het contract van rustenberg niet lichten want dat vind ik toch niet een slechte back. zon iemand vind je met een cambuurbeurs niet snel weer denk ik.

dat van mboua snap ik wel. t is wel een talent maar is veels te vaak geblesseert. wel jammer want zag m ook graag voetballen

• 1
  • 2
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief