Forum

• 1
  • 2
  • 3
  • TomTomLWD

Forumlid sinds 06 Dec 2007

07 Mar 2010

Mark de Leeuwarder weg bij Cambuur?

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Mark de Leeuwarder volgend seizoen vertrekt bij Cambuur.
    Het schijnt dat hij werd betaald door het consortium van wijlen Jan Riedstra en dat het consortium van Riedstra het salaris niet meer wil of kan betalen.
    Hierdoor schijnt ook dat de positie van Menzo ter discussie staat omdat zijn salaris op dezelfde manier wordt betaald.
    Ik zou het erg jammer vinden dat beide personen cambuur zouden verlaten.

buurcam

Forumlid sinds 25 May 2009

07-Mar-2010

Zou heel goed kunnen kloppen.

Tuurlijk zou het zonde zijn. Maar van mij mogen ze beide vertrekken, als ze niet bereid zijn om hun 'zeer goede' salaris in te leveren. In deze tijden, waarin veel clubs in nood zitten, en zelfs failliet gaan, vind ik dat zij niet egoistisch moeten gaan denken, en salarisverlaging moeten accepteren. Zo niet, dan ist jammer.

De Vries krijgt het sowieso lastig om met die salariseisen dan ergens anders aan de bak te komen, en Menzo hoopt dat er een eredivisie club voor hem komt, in de Jupiler League zou hij het dan niet meer hoeven te proberen lijkt mij, als hij zijn salariseisen zou houden.

Maar wie weet accepteren ze salarisverlaging, en dan is alles natuurlijk snel opgelost..

Terrox

Forumlid sinds 22 Oct 2009

08-Mar-2010

Stom praat dit.. ohh eerst maar kampioen worden! ;)

1realist

Forumlid sinds 27 Nov 2008

08-Mar-2010

Waarom is dit dom praat?.Ook ik heb gehoord dat de vries niet wil inleveren.Ik ben het volledig met buurcam eens.En terrox als we eerst kampioen moeten worden,en niet eerder een mening mogen geven,dan kunnen we dit forum wel opdoeken en dat is pas STOM

pep

Forumlid sinds 28 Feb 2010

08-Mar-2010

het is graag of niet , als cambuur hun niet kunnen betalen welke club uit de eerstedevisie dan wel , mark is te oud voor de eredevisie, en menzo nou zeg het zelf maar waar zou hij heen moeten dan , je moet blij zijn als je voor een club als cambuur mag uit komen

dizzhead

Forumlid sinds 19 Dec 2007

08-Mar-2010

Voordat velen hun mening al weer hebben gegeven. Er zijn maar weinig voetballers die niet voor het geld voetballen en als je jaren veel geld hebt verdient dan ben je er vaak ook naar gaan leven; dus inleveren is voor sommigen prive ook bijna niet haalbaar. Daarnaast is het van belang om je te realiseren dat M. de Vries deel uit maakt van de spelersraad die een maand of 2 geleden nog akkoord is gegaan met het afstaan van eventuele winstpremies / bonussen. Als het zo is, dan is het zo. Jammer, maar geen verwijten en zelfs een groot dankjewel voor alles wat hij ons heeft gebracht!

Adrian22

Forumlid sinds 11 Jun 2008

08-Mar-2010

Als ik heel eerlijk ben, vind ik Mark de Vries na de winterstop behoorlijk tegenvallen. Afgelopen vrijdag kwam hij er tegen Botteghin helemaal niet aan te pas. Hij is ook lang zo scherp niet als voor de winterstop. En ja, hoewel Ruud het hier niet best deed, als je hem bij Emmen ziet... wie weet hoe waardevol Ruud dan volgend jaar weer bij ons zou kunnen zijn. Misschien is het dan niet eens zo'n groot drama, mocht Mark opstappen. We zullen zien hoe het loopt...

DrBukko

Forumlid sinds 23 May 2009

08-Mar-2010

ik heb begrepen dat of ter heide of mark de vries weg moet ivm kosten.

ruud werkt aardig aan zijn marktwaarde dus die kunnen we makkelijker verkopen.

Ruud schijnt hier een slordige 150000 euro te verdienen.

dus salaris kosten weg en misschien een leuk transferbedrag

DeBaas

Forumlid sinds 26 Nov 2009

08-Mar-2010

Ik heb liever dat Ter Heide blijft inplaats van De Vries.
    Voor de winterstop vond ik hem wel een meerwaarde voor het team, maar nu?

heb hem nog niet zoveel goede dingen zien doen. en Ruud heeft toch wat meer zijn leeftijd mee. hopen dat die het volgend jaar voor cambuur toch maar weer waar kan maken.

• 1
  • 2
  • 3
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief