|
De tuchtcommissie van de KNVB heeft Reza Ghoochannejhad van SC Cambuur-Leeuwarden dinsdag voor vier wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, geschorst. De aanvaller van de nummer twee uit de Jupiler League kreeg maandagavond in de verloren topper tegen De Graafschap de rode kaart wegens natrappen.
In mijn ogen veel en veel te zwaar van de KNVB. Deze jongen durft na mijn inschatting nog niet eens een vlieg dood te slaan!
|
|
Ja lekker dan, 3 dagen, nou ZO zwaar vond ik de overtreding ook al weer niet, Ok, hij tackelede van achteren ver op de helft van de Graafschap, hoogstens een gele kaart waard want het was geen doorgebroken speler en naar mijn idee probeerde Reza echt wel de bal te spelen maar is het gewoon ingeschat zonder na te denken.
De scheids zal wel zijn menselijke sappen langs de broekspijpen naar beneden hebben voelen glijden want na die rode kaart voor de Graafschap zat het er gewoon aan te komen, helaas moest het Reza zijn.
Maar dan zal de straf van de Ridder zeker het rest van de seizoen op de tribune zitten moeten zijn voor poging tot doodslag? Of klopt mijn vergelijking dan niet?
|
|
Tja, weet niet wat ik hiervan moet denken. Oliedom van Reza. Zwaar gestraft, maar misschien wel terecht. Als je zo laat en op zo'n manier een sliding inzet, wetende dat je de bal niet meer kan raken, kunnen de gevolgen groot zijn. Dus op basis van de onbezonnenheid van de overtreding zullen ze wel tot 3 wedstrijden komen.
|
|
echt een domme overtreding!!!!!!!!! eigen schuld dom
|
|
Zulke overtredingen zijn echt heel dom vooral als je weet dat de thuisclub OOK al rood heeft ,Het zal allemaal wel bij het leerproces horen .Als je een man meer hebt en 1-0 achter staat is er niks aan de hand want er was tijd genoeg om dat nog recht te trekken ........Maarja het liep jammer genoeg anders.Of het te zwaar of licht gestraft is doet eigelijk niet terzake want het kwaad is al geschied.
|
|
En nu ben ik het met jou eens bergummer
|
|
Ik ben wel eens met je dat hij van achteren kwam aanglijden maar aangezien dat Reza niet veel rode kaarten heeft gehad. Vind ik dit heel zwaar. Tevens die Frankel jankte zo hard dat je het in L'warden kon horen. Hoe hij naar de grond ging was verschrikkelijk. En tevens vind ik dat de scheids beïnvloed was door supporters en leiding van de thuis spelende club. Voor de wedstrijd begon had ik al gezegd dat deze scheids dit soort wedstrijden niet aan kon. Dus vind ik dat de KNVB hun fout moeten recht zetten en niet Reza met 3 wedstrijden belonen omdat een scheids niet objectief heeft gefloten. Dus zeg ik onterecht!
|
|
Dan is dit toch helemaal belachelijk!!!!
De Graafschap gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel voor Steve de Ridder. De tuchtcommissie van de KNVB wil de aanvaller schorsen voor twee duels, plus één voorwaardelijk, zo meldt de Gelderlander dinsdagavond.
|
|
Heeft Cambuur de schorsing eigelijk geaccepteerd?
Belachelijk dat de Ridder 2 wedstrijden krijgt en Reza 3. Reza probeerde toch echt de bal te raken, al was dit onmogelijk. De Ridder probeerde met zijn natrappen de man te raken. Ronduit triest dit
|