|
Ik vroeg mij af of de nieuwe rugnummers voor het nieuwe seizoen 2010/2011 al bekend zijn? Reageer even als je ze weet.
|
|
Rugnummers onder voorbehoud:
1: David Meul (keeper) 2: Rudy Jansen (verdediger en aanvoerder) 3: Leon Hese (verdediger) 4: Robert van Boxel (verdediger) 5: Randy Rustenberg (verdediging) 6: Paul Beekmans (middenveld) 7: Jeffrey de Visscher (aanval) 8: Danny Guijt (middenveld) 9: Reze (aanval) 10: Sandor van der Heide (middenveld) 11: Nassir Maachi (aanval) 12: Mark de Vries (aanval) 14: Oguzhan Türk (middenveld) 15
|
|
16: Dave Huijmans (middenveld) 17: Serhat Koc (aanval) 18: Nuelson Wau (verdediging) 19: Kevin Diaz (aanval) 20: Robbert te Loeke (keeper) 21: Dennis van der Ree (verdediging) 22: Kevin van der Meulen (keeper) 27: Bob Schepers (aaval)
|
|
Zelf bedacht zeker.. De rugnummers worden tijdens de opendag bekend gemaakt zover ik weet..
|
|
Mark de `Rotterdammer`moet nummer 15 maar krijgen.
De nr 12 moet `Cambuuraanhang` worden.
Bij Feyenoord is de nummer 12 ook bezet door " Het Legioen"
|
|
klopt ja. maar de meeste spelers houden hun eigen nummer wel.
|
|
@rotterdamleeuwarden
mark de vries =mark de leeuwarder en geen mark de rotterdammer. zulke onzin zet je maar op het feyenoordforum. verder heb je met dat nr 12 verhaal wel een goed punt.
|
|
haha @rotterdamleeuwarden dit vind ik leuke humor,scc4life het is geen onzin maar humor
|
|
@ Jinho17, schrap nummer 7 maar van je lijstje
|