Forum

• 1
  • 2
  • 3
  • Sikatsu

Forumlid sinds 21 Mar 2008

17 Jul 2010

Buitenlandse belangstelling voor Cambuur-spelers

SC Cambuur ziet Oguzhan Türk en Kévin Diaz mogelijk uit Leeuwarden vertrekken. De twee voetballer staan in de belangstelling van clubs uit hun eigen vaderland.

Dat zei Cambuur-directeur Alex Pama vrijdagavond na de oefenwedstrijd tegen Helmond Sport (0-2) tegenover de Leeuwarder Courant. De 24-jarige Türk, die vorig jaar werd overgenomen van Go Ahead Eagles, wordt gevolgd door enkele Turkse clubs. De middenvelder kwam afgelopen jaar tot 34 wedstrijden en vijf doelpunten.

Kévin Diaz staat in de belangstelling van meerdere ploegen uit Frankrijk. De 27-jarige aanvaller begint eveneens aan zijn tweede seizoen in Friesland, nadat hij vorig jaar werd weggeplukt bij FC Eindhoven. Diaz speelde afgelopen jaar 29 wedstrijden, waarin hij viermaal scoorde.

bron: voetbalprimeur

Gollum

Forumlid sinds 08 Jul 2008

17-Jul-2010

Diaz maakt me niet zoveel uit, Türk zie ik liever niet vertrekken dit seizoen!
    Leeuwarden De Gekste!!!

Rafty

Forumlid sinds 03 Jun 2009

17-Jul-2010

Dit is waanzin!

Dat zijn 2 goede spelers, die moet je juist houden!

Ik zie ze allebei liever niet vertrekken!!

HBR

Forumlid sinds 29 Nov 2009

17-Jul-2010

Alles is te koop voor flink wat duiten....

inm88

Forumlid sinds 25 Sep 2009

17-Jul-2010

Ik heb zo'n idee dat we Diaz nog wel nodig gaan hebben als zeer aanvallende reserve linksback zoals hij al enkele keren gespeelde heeft.

Turk moet gewoon blijven, er is altijd dreiging voor de tegenpartij als hij aan de bal is want die kan ver komen op hun helft, daarnaast heeft ie een prachtige vrije trap benut tegen Go Ahead, waarvan ik wel zeker weet dat het niet (alleen) geluk is dat een rol speelt bij zijn precisie.

058Dennis

Forumlid sinds 27 Oct 2009

19-Jul-2010

Kunnen we die van Boxtel niet gewoon in de aanbieding doen, die zette afg vrijdag de lijn van vorig seizoen moeiteloos door, wat dat betreft met Menzo wel constante lijn....

inm88

Forumlid sinds 25 Sep 2009

19-Jul-2010

Menzo heeft vast de instelling die van Marwijk ook heeft, never change a winning team.

Alhoewel we enkele spelers weg moeten doen houden we wel een groot deel van hetzelfde elftal intact, zelfs met 'prutsers' in onze ploeg (zoals van Boxel in de verdediging en persoonlijk vind ik Beekmans er ook eentje) zijn we een heel eind gekomen.

Soms moet je deze gasten gewoon in je ploeg houden, van Marwijk speelde ook alle wedstrijden met van Persie in de aanval, heeft nauwelijks gewerkt en van Persie was volgens mij wel het minst actief aan de bal of dreigingwekkend in het elftal, of bv. de Jong welke alsmaar overtredingen begaat, kaarten pakt en vrije trappen weggeeft maar toch zijn ze in de finales gekomen. 

nytmare

Forumlid sinds 08 Jul 2009

19-Jul-2010

Die insteek van Menzo bevalt mij niet, bedoel van Marwijk werd ook tweede en dat is voor ons niet genoeg! We hebben verandering nodig om te ontwikkelen, doen we dat niet dan gaan we weer op dezelfde wijze verder, zonder te promoveren denk ik helaas!

bergummer

Forumlid sinds 08 Oct 2008

19-Jul-2010

inm88

Ik ben het maar gedeeltelijk met jou eens Van Boxtel is nog wat ''ongelukkig'' om het maar voorzichtig te zeggen .Maar wat Beekmans betreft ben ik het niet met jou eens.Vrijdag Heb ik speciaal op hem gelet en wat verzet hij een werk ...ook zonder de bal .Ik weet bijna zeker dat er niemand in het team van Cambuur meer meters maakt dan hem.Volgens mij onderschatten veel mensen wat voor ''vuil'' werk hij moet opknappen.

• 1
  • 2
  • 3
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief