Forum

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Guijt, Ghoochannejhad & Türk

Martyn

Forumlid sinds 08 Jul 2010

21 Jul 2010

Sjors Verdellen

Ik las zojuist in de VI van woensdag 21 juli de reportage over onze club en daar las ik vervolgens dat bij verkoop van Dave Huymans en/of Jeffrey de Visscher er geld vrijkomt voor het aantrekken van Sjors Verdellen (28), de verdediger van VVV-Venlo.

Verdediger met veel ervaring in het betaalde voetbal, laat maar komen!

scc4life

Forumlid sinds 01 Aug 2009

21-Jul-2010

vi zegt wel vaker wat. die hadden vorige week ook het verhaal dat cambuur die linksback uit servie gekocht had. was ook niks van waar.

maar die verdellen mag van mij wel komen.

Grijskijker

Forumlid sinds 05 Aug 2008

21-Jul-2010

Is ingesprek met MVV, dus als  Cambuur wat wil dan moeten ze snel zijn.. Is idd een aardige verdediger..

HBR

Forumlid sinds 29 Nov 2009

21-Jul-2010

Dave Huymans mag van mij vertrekken!

Maar als ze Jeffrey de Visscher laten gaan (meer dan 25 wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen, en 9 goals) dan zijn ze hartstikke gek! 

tsjaaa: MVV is bijna failliet, dat mag geen concurrent zijn! 

HBR

21-Jul-2010

Jeffrey de Visscher 33 wedstrijden en 9 goals (waarvan 2 strafschoppen). Die ga je toch niet transfervrij laten gaan? Dat is een basisspeler! Ghoochannejhad zat op de bank, laat die dan gaan!

Stoeptegel

Forumlid sinds 07 Jan 2008

21-Jul-2010

Sjors Verdellen, geboren in Tegelen......Limburg dus. Deze jongen komt van zijn lang zal ze leven niet in Frl. voetballen, Die gaat of in Brabant of bij Fortuna of bij MVV voetballen, en echt niet voor het blauw en geel. Heimwee, enz enz.

De Vischer is idd jmmr, maar zal ook wel aardig op de begroting drukken, vandaar. En Googemerd heeft laatstelijk geleden toch een contract ondertekend toen van GAE kwam......als die zou laten gaan zou dat pas kapitaalvernieteging zijn, zet daarbij nog eens de leeftijden van beide heren naast elkaar. Do i need to say more?

Grijskijker

Forumlid sinds 05 Aug 2008

21-Jul-2010

HBR.. Dat dacht ik ook maar nu die Nol Hendriks er zit schijnen er weer mogelijkheden te zijn.. Want ze zijn nu ook met die Sjoerd Ars bezig..

Ik denk dat de Visscher ook te zwaar op de begroting drukt, zou jammer zijn dat hij weg gaat(moet) maar wat moet dat moet zeggen ze wel eens..

twingo

Forumlid sinds 06 May 2010

21-Jul-2010

Hoezo kapitaal vernietiging hij heeft toch niets gekost.En transferwaarde heeft hij ook al niet.Je laat zo,n technische voetballer als de Visscher toch niet zo gemakkelijk gaan.We houden niks meer over .Als je goede voetballers wil contracteren zul je als club uit het noorden met de geldbuidel moeten rammelen anders komen ze niet.Dat was vroeger ook al zo en nu helemaal omdat er in de hoofdklasse ook goed betaald wordt zie b.v.Barto van Harkemase Boys.Anders resten de kruimeltjes daar zitten we toch niet op te wachten.

HBR

21-Jul-2010

De Visscher is een basisspeler. Die ga je niet transfervrij laten vertrekken als je andere spelers wilt halen.Misschien is die Verdellen wel weer een miskoop, en dan is het weg seizoen Cambuur. 

Nee zet dat Robert van Boxel transfervrij op de transferlijst! Dat is de speler die je wilt vervangen! En Jeffrey de Visscher is niks duurder dan vorig seizoen, dus ik zou het vreemd vinden als ze hem nu niet meer kunnen betalen. In dat geval kunnen we Maachi strax ook wegstrepen zeker?

Huymans, van Boxel en Ghoochannejhad mogen van mij vertrekken. De rest niet!

Waarom zou het vreemd zijn om Ghoochannejhad nu al te laten vertrekken? De man heeft totaal niks laten zien bij sc Cambuur. En dan zou ik een speler met 9 goals niet laten gaan als je hem ook weg kunt doen. 

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief