Bij de oefenwedstrijd van hedenavond van SC Cambuur tegen het Engelse Plymouth Argyle, spotte ik Darije Kalezic op de tribune van het sportpark van SC Franeker..
Vooor een tegenstander kwam ie niet kijken, aangezien ze niet tegen Plymouth Argyle oefenen deze voorbereiding.. Suggesties voor wie?
|
|
Op 20 juli 2010 werd het contract bij de Graafschap van Abdelhali Chaiat ontbonden omdat hij te veel overgewicht heeft gekregen in zijn revalidatieperiode, kan het niet zijn dat er (grote) interesse is in een speler van ons?
|
|
Ik vergeet dan ook te vragen/melden, voor wie zou Darije Kalezic aan t kijken zijn geweest bij deze oefenwedstrijd..
Suggesties?
|
|
had em namens mij en Menzo ff een stuiter op zijn hasses gegeven. Misselijk figuur, met zijn kaartennaaierij. Vergeet de wedstrijd Graafschap - Cambuur niet..
on topic: zal idd wel willen aasgieren naar 1 van onze spelers, opzouten met die randdebiel.
|
Precies, ik moest kaartverkoop voor de tribune doen.. Dus herkende hem ook niet gelijk, hij had ook zo'n grote zonnebril op zn neus.. kreeg ie trouwens gratis bij een snorkel.
Hij wou ook eerst niet betalen, maarjah.. als je promoveert kom je niet overal gratis binnen!
|
|
ronald koeman zat vorig jaar ook eens op de tribune en henk ten cate komt ook wel eens bij go ahead. hoeft niks te betekenen al is het voor zon wedstrijdje wel opvallend. zal misschien voor een speler zijn. ik las dat ze yildirim willen dus misschien voor diezelfde positie de visscher?
|
|
In de leeuwardercourant stond dat hij er voor de Visscher was.
http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/sport/cambuur/article6258212.ece/Trainer-De-Graafschap-bekijkt-De-Visscher
|
|
Jeffrey de Visscher, die mag vertrekken bij Cambuur, is donderdagavond bekeken door Darije Kalezic. De oefenmeester van De Graafschap was aanwezig bij het oefenduel tussen Cambuur en Plymouth Argyle om de aanvaller te bekijken.
Kalezic is nog op zoek naar enkele versterkingen voor het nieuwe seizoen, waarin De Graafschap degradatie uit de Eredivisie probeert te voorkomen. Een goed beeld heeft Kalezic niet kunnen vormen van De Visscher, zo meldt de Leeuwarder Courant. De 29-jarige rechtspoot kwam slechts tien minuten binnen de lijnen tijdens het 3-3 gelijkspel.
De Visscher heeft bij Cambuur, waarvoor hij afgelopen seizoen negen keer scoorde in 33 competitieduels, een contract tot de zomer van 2011, maar mag vertrekken. Trainer Stanley Menzo heeft de beschikking over veel aanvallers en ziet het het minst zitten in de rechtsbuiten die sinds januari 2009 actief is voor de Friese club.
Mocht De Visscher, die overkwam van het Schotse Aberdeen, daadwerkelijk vertrekken, dan heeft Cambuur financiële ruimte om Sjors Verdellen aan te trekken. De oud-speler van VVV is in beeld als nieuwe centrale verdediger, maar momenteel heeft de club uit de Jupiler League niet het geld om hem een contract aan te bieden.
Bron: Voetbalprimeur
|
|
Leuk dat hij komt voor de Visscher. Geeft de Visscher weer kansen om te spelen. En SCC wil van hem af! Waarom laat je de Visscher terwijl er belangstelling langs de kant staat dan 10 minuten wel geteld mee spelen!
Beetje jammer hoor voor zowel de Visscher als Cambuur zelf.
|