|
Wat een trieste vertoning gisteravond. Tegen Emmen was het niets maar tegen AGOVV was het helemaal drama. Ik heb al jaren een seizoenkaart voor zuid. Dus ik(wij) blijven wel komen. De losse kaarthouders jaag je van de tribunes af. De prijzen zijn fors verhoogd. Dit is geen probleem als je maar spektakel ziet. Maar niets van dit alles. We mogen blij zijn als er straks nog 5000 man bij de thuiswedstrijden op de tribuene zitten. Het 4-4-2 systeem voldoet niet. Laat Menzo Randy en Jeffrey bijna 45 minuten langs de zijlijn lopen. Waarom niet Randy op de linksback. Diaz linksbuiten en Jeffrey op rechts? Weet terug naar het 4-3-3. De truckjes van Sandor zijn leuk als je voorstaat, maar niet bij een 0-1 achterstand. Ik begin me steeds meer af te vragen of Menzo wel de juiste trainer voor dit Cambuur is. HIj kan ze schijnbaar nu al niet meer motiveren. De spelers lopen plichtmatig over het veld heen. Dit jaar moet het gebeuren volgens de kenners. Als we zo blijven aanmodderen dan mogen we blij zijn als we bij de 1e 5 eindigen. Deze club met zo'n aanhang moet mee kunnen doen om de bovenste plaatsen met goed voetbal. Ik wens Cambuur heel veel sterkte toe bij de komende 2 uitwedstrijden. Dat zal nodig zijn. We willen spelers zien die het gras opvreten. Als de laatste 10 minuten van de wedstrijd tegen AGOVV een maatstaaf is dan moet het toch allemaal goed komen.
|
|
Beste supporters,
we moeten niet meteen lopen te zeuren, gisteravond was te triest voor woorden. maar heb geduld... ten eerste kan het alleen maar beter worden. zie nu naar kampioenskandidaat no.1 Sparta. die gaat toch flink onderuit bij RBC. Het is allemaal nog vroeg.
Ik denk eerst Koc eruit voor Reza. dan Sandor van der Heide (die moet eerst maar weer eens flink geprikkeld worden op de bank) eruit voor rustenberg. Diaz maar gauw weer naar voren. Mark de Vries een beetje gember in zijn reet... dan moet het allemaal toch wel weer wat gaan lopen denk ik.....
we zullen zien.. Iedereen blijven komen!!! we mogen nu niet afhaken!!!
|
|
Wat ik gister heb gezien was 10x niks , we moeten gewoon weer terug naar het 4-3-3, net als vorig jaar. Want de eerste 3 wedstrijden heb ik geen of enkele goeie aanvallen voorin gezien. ik zou zeggen , keeper: meul . Verdediging: Jansen,Hese,V.Boxel,Rustenberg . Middenveld: Turk,Guijt,Beekmans,Van de heide. Aanval : Diaz,De vries, Reza . Guijt hoort niet op de bank te zitten ! Ik vind hem nog altijd 1 van de beste spelers van cambuur.
|
|
Kop op, een verloren wedstrijd.
Het team heeft er nog meer dan 30 om het goed te maken, Menzo zal zelf nu ook echt wel in moeten zien dat Mark gewoon vaker op de bank moet gaan zitten want ik was toch echt serieus in m'n gedachten dat ie Mark er af ging halen en Reza er in. Want wie heeft er die wedstrijd nou vaker de bal richting het doel geschopt, Mark of Serhat?
4-3-3 moet gewoon weer terugkomen, het is na deze 3 wedstrijden eigenlijk wel duidelijk dat het niet werkt.
We kunnen niet alles winnen en AGOVV is nou ook niet bepaald de allermakkelijkste van allemaal, we komen er wel.
|
|
Vond het een inderdaad een SCHANDE van dit Cambuur. Ik kom al 13 jaar lang bij cambuur. Maar heb ze nog nooit zo slecht zien spelen als nu. Vorige week was al slecht...maar nu was het bar en boos. De enige die een plus punt verdiende was naar mijn mening ; Kevin diaz....De enigste die akties en wou vechten, naar mijn mening. Ik vond het een wanvertoning van cambuur. Kun je eens een keer boven aan komen, presteer je dit. Een schande voor het publiek. En inderdaad, dit systeem is niks voor ons cambuur. Wat ons ontbreekt zijn buitenspelers...
Succes...Ik blijf ook komen....In goede tijden en slechte tijden steun je je club..Welke sukkel gooit trouwens ook een bier blikje/ glas naar hun eigen keeper...Dan moet je je laten nakijken. Je steunt je eigen club..en gooit niet met bekers...
Verder hoop ik dat menzo er iets op vindt, anders mag Menzo van mij ook wel vertrekken. Hij zit er te lang...Succes cambuur
|
|
Menzo kan idd wel weg als hij zo met de ploeg blijft spelen ,Het is ronduit schandalig wat we gisteren hebben gezien.Als dit zo doorgaat halen we de na-competitie niet eens en dat hoeft dan ook niet,dit lijkt misschien een negatief verhaal maar wat moet Sandor rechts op het middenveld,Mark is uit vorm en een Serhat Koc voorin wordt je echt geen kampioen .Het is te hopen dat het zeer binnenkort begint te draaien want ik heb nu al het idee dat de spelers niet echt meer voluit willen gaan voor Menzo .Het is en blijft een schande als je van dit soort armetierige clubjes verliest die nauwlijks 11 man kunnen opstellen,Geen excuus mogelijk .Wat erikknossen ook zegt we moeten onze club nu niet laten vallen en ik doe dat ook zeker niet maar dit kan zo niet doorgaan.Wat ''we'' gisteren ook zongen wil ik nog een keer zeggen;MENZO GEEF ONS CAMBUUR TERUG!!!!!!!!!
|
|
Systeem is inderdaad niks voor cambuur, je ziet dat er teveel spelers niet gelukkig mee zijn, dus snel weer terug naar 4-3-3 of 3-4-3 want we spelen vaak tegen tegenstanders met 2 spitsen. Bovendien zullen tegenstanders zich eerder aanpassen aan cambuur dan andersom.
Vind de opstelling van bolie trouwens dikke prima, 12man!
|
|
Ja de opstelling van Bollie is prima alleen hij stelt 12 man op.Laat Rustenburg maar buiten het elftal Diaz is een openbaring als linksback.Verder 3 man middenveld met Beekmans of Turk op rechts Sander in het midden en Guyt links.Ik heb het al meermalen aangegeven als je Sander als rechtsbuiten gebruikt heb je niets aan hem.Gewoon weer naar 4-3-3 maar als je de visscher weg doet kun je dit systeem niet eens meer spelen je hebt dan doodeenvoudig de spelers er niet meer voor.
|
|
Als het even wat slechter gaat , moeten we ook achter de club blijven staan , en niet roepen dat het slecht gaat.
Vrijdag Almere City daar lekker 3 punten tegen pakken!!
|