|
Stanley Menzo kan vrijdag niet beschikken over sterkhouder Sandor van der Heide. De middenvelder van SC Cambuur ondervindt hinder van een ribblessure.
Het betekent dat Danny Guijt vrijdag uit tegen Almere City waarschijnlijk begint, weet de Leeuwarder Courant. Voor de middenvelder is het zijn eerste basisplaats van het seizoen. Door de systeemwijziging die Menzo doorvoerde viel Guijt bij de eerste twee wedstrijden van Cambuur buiten de boot.
Overigens kam Cambuur nog altijd geen beroep doen op verdediger Zdenko Kapralik. Hij kwam recent op amateurbasis naar Leeuwarden, maar is nog steeds niet wedstrijdfit. Vorig seizoen speelde de Slowaak voor FC Zwolle.
Moet nog maar een vrije speler bij worden gehaald want hebben maar 19 man in de selectie.
Bron:Voetbalprimeur
|
|
Dus hebben we straks Guijt als rechter vleugel spits of gaat Menzo deze wedstrijd wel z'n verstand meenemen?
Winnen moet zeker wel lukken, tegen dat Omniworld. Een nieuwe naam zoals FC Almere City (kom op zeg, doen alsof ze in een engelse divisie zitten) maakt de club er toch niet beter op.
|
|
Haha, idd inm88! Toen ik voor het eerst 'Almere City FC' zag staan dacht ik dat het een grap was.
|
|
Toen ik 'Go Ahead Eagles' voor 't eerst zag dacht ik dat het een grap was. ;)
Helaas...
|
|
Jammer voor Sandor en Cambuur. Maar Sandor is toch ook niet echt happy op rechts.
En Almere City, of Omniworld. Vind het beide niet echt om aan te horen. Gewoon vrijdag vorige week goed maken, 0-13
|
|
ALMERE SHITTY FC
|
|
VD Heide even laten rusten en Guijt zal ons aan een overwinning helpen.. VD Heide kan ook niet over dat kunstgras dus besparen voor de volgende wedstrijd. Tot morgen in Almere
|
|
**Tot vanavond!
|
|
Diaz vervangt van der heide,dan zal rustenberg weer als linksback beginnen denk ik.(of van ree).
|