Forum

• 1
  • 2
  • Castellet

Forumlid sinds 19 Aug 2008

03 Sep 2010

Yes!

Belangrijker dan de 0-4: Marc scoort zijn doelpunt en zijn reactie was veelzeggend. Ik zeg, de Beer is los!

Terrox

Forumlid sinds 22 Oct 2009

04-Sep-2010

Ik wil wel eens zien of de beer los is en of de slapendereus nog wakker is.. Volgende week op bezoek na de egels en ik ben benieuwd of we dan ook een goeie wedstrijd spelen.

Ik bedoel fc Almere dat is bijna topklasse niveau! Daar moet je als cambuur zijnde gewoon 100% procent van winnen.. dus zo gek vind ik de uitslag niet..

1realist

Forumlid sinds 27 Nov 2008

04-Sep-2010

Voor een ploeg die nog niet goed speelt,en de vorige wedstrijd er niet veel van bakte,en dus verloor.Is elke volgende wedstrijd een moeilijke.Cambuur was de betere en wint met 4-0,scoort 4keer,houd de nul,Kortom mooie uitslag, goed gedaan boys

archatos

Forumlid sinds 23 Aug 2010

04-Sep-2010

Wederom weer geen hoogstaand spel tegen een tegenstander die rijp voor de topklasse is. Laten we hopen dat Van Der Heide nog lang geblesseerd blijft want dat was het enige lichtpuntje van gisteravond.

Gallery

Forumlid sinds 03 Nov 2008

04-Sep-2010

Archatos,

hoe oud ben jij als ik vragen mag? want je reageert je frustraties op een idioot kinderachtige manier af, alles en iedereen wordt de grond ingeboord en krijgt blessures toegewenst, waar slaat dat op? Vd Heide is een belangrijke speler voor Cambuur, hij moet wel op '10' staan en niet op rechts want dan gaat ie onnodig lopen om wel in het midden te komen, dat is niet de bedoeling. Maar om de speler met de beste steekpass van de Jupiler League nou een lange blessure toe te wensen gaat ver, veel te ver. Laat die kinderachtige reacties voortaan maar achterwege, of ga lekker ergens anders je gal spuwen.

HBR

Forumlid sinds 29 Nov 2009

04-Sep-2010

Almere daar moet je zo van winnen, wat een flauwekul zeg!

AGOVV thuis moet je  eerder van winnen! Maar zo werkt het niet!

RBC Roosendaal verloor bij Almere, of moet je ook al van RBC perce winnen? Go Ahead Eagles won pas in de 92e minuut van Almere. 

We kijken allemaal zo enorm na die 12-1 dat we vergeten dat Almere een gewone Eerste Divisieclub is. Vorig jaar waren ze met 40 punten gewoon 14e hoor. 

inm88

Forumlid sinds 25 Sep 2009

04-Sep-2010

4-0, 3 punten, dus geen gezeik graag.

Volgende week krijgen we pas de eerste echte uitdaging dit seizoen en daar zullen we zien of deze eerste paar wedstrijden warmlopertjes waren of dat we dit seizoen uit vorm zijn.

DrBukko

Forumlid sinds 23 May 2009

04-Sep-2010

Ik wil niet de brenger van slecht nieuws zijn MAAAAAARRRRRR.

Cambuur swingt niet.

Die 4 nul tegen almere geeft niet een goed beeld.

1e goal eigen doelpunt 2e goal penalty 3e en 4e goal eeeerrrrruuuggg laat in de wedstrijd.

goed 3 punten (is belangrijk) maar ik heb het idee dat er nogal wat aan gedaan moet worden wil deze vechtmachine gaan lopen.

we leggen (inclusief mezelf) de druk wel neer bij de spelers om ff kampioen te worden.

Het lijkt erop dat cCambuur hier niet goed mee kan omgaan.

Er zijn gewoon teveel spelers uit vorm.

Ik hoop dat ALLE spelers even goed naar zichzelf gaan kijken, om vervolgens tot de conclusie te komen dat ze @#$@@$$%^%, gewoon weer moeten gaan voetballen.

We hebben immers kwaliteiten zat.

Alle schroom van jezelf en het team afgooien en gewoon technisch verzorgd voetbal de strijd aangaan.

of zoals een bekend spreekwoord ons leert:"Geen geloel, voetballen"

Terrox

Forumlid sinds 22 Oct 2009

04-Sep-2010

Mooi gezegt DrBukko !
  • 1
  • 2
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief