|
Menzo spreekt na afloop van de verloren wedstrijd tegen De Graafschap met 3 tegen 0 schande over onze trainer van De Graafschap met de bewering dat Kalezic een speler van Cambuur een kaart probeert aan te smeren. Menzo praat over schande en over respect?! Misschien moet Menzo eerst even naar zijn eigen team kijken! Het natrappen van de Ridder klopte, maar het theater van van Boxel doet ook zeer denken aan een kaart aansmeren! De overtreding op El Hassnaoui was echt smerig! Net zoals de overtreding van nummer 9 op Frankel. Ik vond dat de spelers van Cambuur veel last hadden van klagen en maar kijken naar de scheids. Als ze dit minder hadden gedaan dan had Cambuur misschien wel kunnen winnen in Doetinchem, want ze speelden wel goed. Menzo moet niet zo arrogant doen, alsof hij een top trainer is.... Menzo moet eerst even naar zijn eigen team kijken en de beelden van vanavond maar even bekijken. Menzo je moet je schamen om met deze uitspraken op tv te verschijnen.
|
|
het is ONZE trainer, ONZE spelers, en ONS probleem! dus bemoei je er niet mee. dat je het er niet mee eens bent dat kan, maar ventileer je mening op een forum daar in je superboerenland svp
|
|
wat een trieste reactie van Menzo........als Graafschapsupporter kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat Menzo tactisch volkomen overrompeld is door onze trainer Kalezic...... En Stanley..wie was de 1e die bij onze rode kaart bij de 4e man stond te schreeuwen....?????????????????????
|
|
de graafschap en boertje.
ff heel gauw optokken en van dit forum af.
ga maar even gauw commentaar hebben op jullie eigen laffe team en dito trainer.
wegwezen
|
|
Het leuke van een forum is dat iedereen er zijn mening mag geven. Dat geldt dus ook supporters van andere clubs. En die doen dat hier bovendien zelfs zonder scheldwoorden en nog correct geformuleerd ook: daar kan menig vaste bezoeker van dit forum een voorbeeld aan nemen.
En ze hebben inhoudelijk nog een punt ook. Ik heb Menzo overal horen klagen over Kalezic, maar als hij het aansmeren van kaarten inderdaad zo verwerpelijk vindt had hij in datzelfde kader ook het gedrag van Van Boxel moeten afkeuren. Die rolde na dat tikje van De Ridder bijna het stadion uit. Lothar Matthaüs had het in zijn tijd niet beter kunnen doen. Over schandalig gedrag gesproken!
|
Nou ik zou zeggen bel die man op en laat je mening horen DeGraafschap. Menzo zal echt niet op dit forum kijken naar wat jij over hem te zeggen hebt.
On Topic
Voetbal is sport en bij sport hoort ook onsportief gedrag en irritatie. In een wedstrijd gebeurt dan nou eenmaal en gisteren was dat het geval bij boeren - Cambuur. Het is helaas niet anders.
Zoals de kop van het nieuwsitem verwoord: Cambuur de complimenten, boeren de punten en het is niet anders. Vrijdag tegen Dordt houden we deze vorm vast en pakken we ze in.
|
|
waarom meld je dat hier op een cambuur forum? ga lekker op je eigen forum over menzo en kalezic praten joh
|
|
Ik denk dan er een paar mensen de tv niet helemaal scherp hebben. Bedoel ... overtreding of niet, die natrap beweging van de Ridder is niet goed te praten, maar als je de beelden goed hebt gezien, zie je dat Robert toch zelf begint met trappen. Was een kleintje, maar zeker niet normaal. Dit soort dingen horen niet in het voetbal thuis. Dus de reactie van de Riddder was op een actie van van Boxtel. Kijk de beelden maar eens goed na. Tevens was de overtreding van Reza ook buitensporig en oliedom. Een aanvaller die op het gebied van de tegenstander een dergelijke overtreding begaat en dus de rode kaart krijgt, moet zichzelf maar eens achter de oren krabben.
|
|
Ik ben nog steeds geen menzo fan,maar hij heeft wel een punt.Een trainer hoort niet een speler van de tegenpartij een kaart aan te smeren dmv een overdreven reactie na een overtreding.
|