Forum

• 1
  • 2
  • Cambuurtje

Forumlid sinds 27 Mar 2009

09 May 2010

Terugblik seizoen 2009/2010

In begin van dit seizoen dacht ik moet dit team bij de 3e drie eindige? Iedereen was onzeker we hadden ook veel geluk in het 1e seizoen helft. de 2e seizoen ging er soort knopje om bij de spelers. En toen begon cambuur pas eigelijk echt te voetballen david meul vol met zelfvertrouwen de verdediging die het goed doet nu. Ik kan alleen maar tevreden zijn hoe onze spelers zich hebben ontwikkelijk dit seizoen. We zijn 2e geworden en play-offs voor promotie/degredatie. Nu we de 1e wedstrijd van de play-offs erop zit hebben we een moeilijke klus. Maar we redden want ik zie nu een team vol met zelfvertrouwen en en ze vechte voor elke bal ze gaan deze middag 200% geven ze vechten voor elkaar en daarom gaan wij gewoon promoveren! Ik ook tevreden zijn om de supporters toch weer een mooie sfeer dit seizoen bijna elke uitwedstrijd kwamen wij boven de sfeer van de thuis spelende club! Als we zo voetballen als de 2e competite helft worden we volgend jaar gewoon kampioen!!

Jongens Succes vanmiddag en maak die eagels bang! Zet die gaste onderdruk!! En Supporters maak er een mooie sfeertje van! Ik kan er helaas niet bij zijn want ik ga straks op vakantie :)

Nja zet hem op en geef 200% dan redden we het wel!

Adrian22

Forumlid sinds 11 Jun 2008

16-May-2010

Wat ben ik blij met Willem II! Geweldig dat ze die egels aangepakt hebben. Volgend jaar pakken wij ze en worden we kampioen!

AB058

Forumlid sinds 29 Mar 2009

16-May-2010

Inderdaad Adrian!

3-0 voor Willem 2 geeft toch wel aan dat ze stukken beter zijn!

En dit betekent dat onze kans op kampioenschap voor volgend jaar weer wat omhoog is gegaan!

HELEMAAL NIETS IN GAYVENTER!

Chrislwd

Forumlid sinds 15 Sep 2008

16-May-2010

Yes!!! Haha!!! Maakt mijn kater weer een stuk dragelijker:P

HBR

Forumlid sinds 29 Nov 2009

16-May-2010

Tis doodzonde dat Willem II het gered heeft.

Daarmee wordt het verschil tussen ere en Eerste Divisie maar weer groter, en wordt het steeds moeilijker om in de eredivisie te komen. 

Mensen zet die emotionele gevoelens nou eens aan de kant! 

scc4life

Forumlid sinds 01 Aug 2009

16-May-2010

HELEMAAL NIETS IN GAYVENTER! heerlijk!!!!

RemSCC

Forumlid sinds 07 Oct 2008

16-May-2010

Helemaal niets in Deventer! hahaha gerechtigheid! ben benieuwd hoe excelsior t gaat doen dit jaar! Dit jaar wij kampioen!!!

buurcam

Forumlid sinds 25 May 2009

16-May-2010

HBR moet weer een andere mening hebben blijkbaar. De wijze waarop Willem II het gered heeft, heeft niks te maken met het verschil tussen eredivisie en eerste divisie. Ben blij dat GAE niet door is, want thuis HAD cambuur het natuurlijk af moeten maken. MAar dat is gewoon niet gebeurd.

Als je echt, door de 3-0 (na verlenging pas!), de conclusie gaat trekken dat het gat groot is tussen ere en eerste divisie, wil ik jou mening weleens horen over Sparta - Excelsior. 88' Excelsior mist penalty, 90+2 Poepon scoort, 90+4 Excelsior scoort. Dus dan zou de eredivisie wel heel klein verschil zijn :). (overigens had Excelsior het de 1e helft al lang moeten afmaken).

Voor volgend seizoen zijn we angstgegner Excelsior kwijt, en Sparta ervoor terug, maar ik ben daar wel blij mee hoor..

merphixia

Forumlid sinds 17 Apr 2010

16-May-2010

Gelukkig zijn de egeltjes niet door. Anti voetbal en geluk was dit keer gelukkig niet genoeg. Mogen ze hun grootspraak van de afgelopen tijd volgend seizoen waar maken. Zullen we ze laten zien wie de sterkste ploeg heeft. Bedankt Willem II.
  • 1
  • 2
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief