|
Ik wil graag iedereen die meegewerkt heeft aan de sfeeracties bedanken! Jullie hebben er een geweldig feest van gemaakt! Het vuurwerk en de rookmachine's waren echt helemaal geweldig. Ook de ballonnen en de vlaggen vond ik top! Aan de sfeer heeft het beslist niet gelegen, iedereen zat door dat geweldige begin helemaal in de flow! Echt super bedacht en uitgevoerd, mijn complimenten!
|
|
Zeker vind het super hoe ze het geregeld hebben. Dikke complimenten aan UL ! Top sfeer
|
|
Inderdaad, ere wie ere toe komt! Fantastische sfeer in het stadion, mede door alle acties van UL, hulde!
|
|
De sfeer in onze hel overtreft alle andere clubs in de Jupiler! ;)Volgend jaar gaan we ze helaas niet nodig hebben of maar 1 wedstrijd omdat we dan direct promoveren :( wat jammer toch!
|
|
Super !
|
|
Ja de sfeer was super met het vuurwerk en al,klasse.
|
|
Helemaal top mannen!!! Daar heeft het zeker niet aan gelegen.
Volgend jaar maar weer van die mooie acties vooraf (collectebus hiervoor trouwens prima initiatief)
|
vond het echt suppppppeeeerrr!!!!!!.
is al het collecte geld bij deze wedstrijd gebruikt?
|
|
Bedankt voor de positieve reacties. Collecte gaan/moeten we zeker aankomend seizoen 2-3x gaan inplannen. Zie het resultaat ! Het geld is er helemaal doorheen, inclusief ons openstaande budget kwamen we nog te kort.
Het was geen rook, maar CO2....Rook gaan we zeker nog een keer doen !
|