Forum

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • genot

Forumlid sinds 26 Apr 2009

09 May 2010

Van Boxel en Maachi verkopen ?

Ik persoonlijk vind dat Van Boxel het achterin NIET heeft waar gemaakt. Hij vermoorde letterlijk het hele tempo dit hele seizoen. Zie er liever iemand anders voor terug.

Nassir Maachi.. Kan iemand mij vertellen wat hij het hele seizoen goed heeft gedaan op zijn 16 doelpunten na? Vind hem levens gevaarlijk voor heel Cambuur. Dribbelt maar wat over middenveld, leid balverlies en een grote tegen stoot. 
    Oke, oke.. Maachi was aan het einde van het seizoen lekker bezig. Maar wat ik in de play-offs heb gezien was een DRA-MAACHI!

Sorry dat ik het zo zeg maar dit zijn mijn gedachten hier over.

Ik zal zeggen, Van Boxel een Maachi verkopen met een hele maar ook een hele grote strik over hun lichaam ;)

Meningen ? 

LWD20

Forumlid sinds 18 Sep 2008

09-May-2010

haha,

n iemand mij vertellen wat hij het hele seizoen goed heeft gedaan op zijn 16 doelpunten na? 

Als jij 16 doelpunten maakt als linkervleugelspits doe je het gewoon heel erg goed.. Maar ik ben met je eens dat er betere spelers rondlopen.. Hij valt al om als ie tegen een speler van 1,30 aanloopt.. :(

inm88

Forumlid sinds 25 Sep 2009

09-May-2010

Maachi moet blijven, no discussion.

Van Boxel is een geval apart, hij is geen verdediger maar een middenvelder van nature, dat is ook te merken aan zijn manier van spelen en waarom hij soms nogal wat rare ballen wegwerkt in het doelgebied maar wel prima voorzetjes kan geven aan bv. de Vries.

Ik zie er eerder nut in om er een centrale/linksback bij te halen en van Boxel naar het midden te schuiven op de plek van Beekmans, want die mag namelijk wel weg van mij, als er iemand is die niet vastberaden passed of wegtrapt is hij het wel. 

Dranghek

Forumlid sinds 13 Oct 2009

09-May-2010

Maachi : 16 doelpunten is aardig wat....in de play-offs is hij wat tegen gevallen, maar met grote strik...nou nee....hij heeft wel wat wedstrijden weten te beslissen met de 16 doelpunten.

Van Boxel, vandaag was hij verdedigend wel sterk, alleen opbouwend was hij niet sterk, niet dat ik Fan van boxel hij had de 2-0 op zijn schoenen vanmiddag....

Dranghek

Forumlid sinds 13 Oct 2009

09-May-2010

Rustenberg was vandaag wel erg sterk...

genot

09-May-2010

@ LWD20

Haha volgens mij vind jij wel dat ik het grappig over breng :D

Nee maar even serieus,, als ik 16 doelpunten maak, ben ik super tevreden. Geen disscussie daar over ;).
    Maar als ik en 16 doelpunten maak en 100x mijn team in gevaar breng doordat ik denk dat ik B.V. Ronaldinho ben zal ik toch nog wel eens achter mijn oor krabben, van doe ik het allemaal wel goed ?

Zat vandaag op Zuid, maar je moest eens zien en horen hoeveel mensen Maachi aan het uitbuiten waren. Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.

Van Boxel doet in mijn ogen werkelijk alles verkeerd wat hij maar kan doen. Tempo vern*uker, waardoor bij iedereen het tempo wegzakt. 

scc4life

Forumlid sinds 01 Aug 2009

09-May-2010

maachi heeft heel wat punten voor ons verdiend maar t blijft een mooiweer voetballer dus zie m liever vertrekken. van boxel zou ik houden ondanks dat ie slecht was in de playoffs. rustenberg speelde uitstekend ja. hopen dat ie die vorm vast houd.

genot

09-May-2010

Ik bekijk het over hele seizoen he :D Niet over alleen play-offs. Rustenberg zou ik soieso ook al houden :D

HBR

Forumlid sinds 29 Nov 2009

09-May-2010

scc4life: Het was vandaag mooi weer, en Maachi speelde zijn slechtste wedstrijd. Dikke onzin dus!

Maar ik denk dat Maachi vandaag te gespannen aan de wedstrijd meedeed. Zo'n speler moet die druk en spanning ook aan kunnen! Maachi was vandaag heel slecht! 

Maar van Boxtel achterin moet ook echt anders ja! Ik zou hem niet op het middenveld zetten want Guijt, Turk en van der Heide zijn wel beter. En ik vond Beekmans vandaag 1 van de beste spelers op het veld! Die jongen kan het dus ook wel! 

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief