Forumlid sinds 01 Aug 2009 |
10 May 2010 menzo heeft nog niet getekent Trainer Stanley Menzo heeft zijn nieuwe overeenkomst met Cambuur nog altijd niet getekend. Beide partijen kwamen ruim een maand geleden al tot een mondeling akkoord. Volgens Cambuur-directeur Alex Pama ligt het probleem bij Menzo's zaakwaarnemer, die een flinke vergoeding van de club zou willen ontvangen. Cambuur, dat gisteren werd uitgeschakeld in de play-offs om promotie, weigert die echter te betalen. Overigens staat het Menzo, die flink moet inleveren, ook mét handtekening vrij om te gaan als hij zich sportief kan verbeteren. Zelfs als de interesse van een andere club midden in de voorbereiding op de nieuwe competitie komt. bron: leeuwarder courant
ik keek er wel ff raar van op toen ik dit las en vraag me af of t wel verstandig is om met hem verder te gaan als dit waar is. |
Forumlid sinds 25 Sep 2009 |
10-May-2010 |
Forumlid sinds 26 Apr 2009 |
10-May-2010 VoetbalPrimeur meldt wat anders. Leeuwarder Courant had vast wat kliks te weinig dus bedenken ze vast een artikel waar veel mensen op klikken ofsu. Het is gewoon een raar verhaal en VoetbalPrimeur meldt dat hier niks van waar is. |
Forumlid sinds 26 Aug 2008 |
10-May-2010 Agent Menzo spreekt aantijgingen tegen Het bericht dat de onderhandelingen tussen SC Cambuur en Stanley Menzo in een impasse verkeren klopt van geen kant. Dat laat de zaakwaarnemer van Menzo, Paul Nortan, weten tegenover VoetbalPrimeur.
De Leeuwarder Courant schreef maandag dat de handtekening van Menzo nog altijd ontbreekt onder het contract dat Cambuur voor hem klaar heeft liggen. Reden daarvoor zou de in de ogen van Cambuur te hoge vergoeding zijn die zijn zaakwaarnemer vraagt. BRON: Voetbalprimeur |
Forumlid sinds 21 Feb 2009 |
10-May-2010 Contractverlenging Menzo bij Cambuur mogelijk van de baan. 10 mei '10 18:22 door Leon Voskamp Het is nog niet duidelijk of Stanley Menzo ook volgend seizoen trainer van Cambuur Leeuwarden is. Beide partijen bereikten een maand geleden al een mondeling akkoord, maar een handtekening is nog niet gezet. Cambuur-directeur Alex Pama meldt in de Leeuwarder Courant dat de overeenkomst nog niet getekend is vanwege een conflict tussen de club en de zaakwaarnemer van Menzo. Laatstgenoemde wil een flinke vergoeding van de club, maar de Friese club weigert die te geven. Mocht Menzo toch een krabbel onder de nieuwe verbintenis zetten, dan kan hij volgens het dagblad vertrekken. In zijn contract zou namelijk staan dat hij weg mag als de voormalig doelman zich sportief kan verbeteren. |
Forumlid sinds 25 Sep 2009 |
10-May-2010 Laten we eerst maar het officiele bericht van onze eigen staf horen hier op de website ipv. de media welke van elke detail een big deal maken. De media komt waarschijnlijk aandacht te kort op voetbal gebied Cambuur en willen de boel opjagen. |
Forumlid sinds 08 Oct 2008 |
10-May-2010 |
Forumlid sinds 08 Jul 2008 |
10-May-2010 Allemaal sensatieverhalen die nergens op berusten. We kennen inmiddels alle kanten van de betrokkenen. Menzo heeft de intentie om te blijven. Dat uitgangspunt geldt ook voor het bestuur en de RvC en de zaakwaarnemer van Menzo heeft heeft het artikel in de LC volledig ontkracht en eist zelfs een rectificatie van het artikel. Lijkt me dus weinig aan de hand. Denk dat er achter de schermen keihard wordt gewerkt aan een sterke selectie voor volgend seizoen. Datzelfde LC zal over niet al te lange tijd berichten over de toppers die ons Cambuur voor komend seizoen heeft vastgelgd!!! |
Forumlid sinds 06 May 2010 |
10-May-2010 Misschien wel verstandig om niet te tekenen en gewoon een andere trainer aan te stellen.Je tekent met volle overtuiging bij voor een jaar en je gaat niet weg als je halverwege het seizoen een betere aanbeiding krijgt.Henk de Jong zou een uitstekende van Harkemase Boys zou een uitstekende trainer voor Cambuur zijn.Menzo heeft mij dit seizoen niet kunnen overtuigen zijn wissels waren vaal hopeloos
|
Meld je aan bij Cambuur: