|
Regelmatig en juist veel te vaak moeten we hier op de Cambuur site...,,, in het forum steeds nieuws berichten lezen die komen van andere bronnen (zoals nu ook het nieuws berteffende v/d Rhee en van Nieuwstad.) Het lijkt mij toch dat dit juist berichten zijn die op de website horen te staan in plaats van dat we ze uit kranten of van andere sites moeten halen..
Bovenaan staat naast HOME toch echt een link NIEUWS....
|
|
Af en toe komt Pama met een nieuwsbrief... maar echt up-to-date is het niet. Dat gaat zelfs bij Veendam op dit moment beter met het laatste nieuwtje over Korf.
|
Ik weet niet of er daadwerkelijk een vaste persoon is achter de nieuws en forums bij de administratie maar het zou wel handig zijn.
De club groeit en blijft groeien en een goede up-to-date website is dan wel van belang, een nieuw ontwerp zou overigens ook niet misstaan want dit ziet er allemaal uit alsof we 10 jaar terug in de tijd gaan.
Ik kan me overigens niet voorstellen dat de LC eerder de berichten zoals die over van der Ree en van Nieuwstadt binnen heeft dan de administratie van SCC en ik vind dat overigens ook vreselijk altijd. In veel gevallen word elk klein onbenullig iets opgeblazen door de media. Bv. als Menzo zijn handtekening niet gezet heeft omdat er nog over onderhandeld word word er bijna letterlijk in de LC geschreven 'MENZO STOPT ERMEE'.
Ik zou ook wel graag veeeeel meer informatie willen over de status van spelers, hier krijgen we ook niet altijd veel over te horen zoals bv. ziektes, geblesseerden, transferstatussen etc.
|
|
Ach we weten toch allemaal wel dat Cambuur zich voor doet als een proffesionele organisatie en dat willen we ook allemaal erg graag. Maar in feite zijn er nog een heleboel dingen erg amateuristisch.
|
|
Dat komt omdat het GERUCHTEN zijn, ze zijn nog in onderhandeling met Van Nieuwstad en Van de Ree...
Verder heb je wel gelijk dat hier meer info op zou kunnen staan. Als je kijkt op de website van BV Veendam bijv., daar worden/werden meerdere nieuwtjes per dag geplaatst. Misschien beter laten doen door een enthousiaste vrijwilliger dan door een betaalde kracht - dat zag je ook bij die interviews na de uitwedstrijden, krijgen ze niet genoeg geld dan doen ze ook niks.
|
|
Ik geloof niet dat je alles wat de LC te melden heeft moet geloven.... Want die krant begint wat op een sensatiekrant te lijken......
|
|
Het zijn geen geruchten wat betreft van der Ree en van Nieuwstadt! Overal staat het al behalve op Cambuur.nl
Ik vind deze site ook zwaar tegenvallen! Als je de site van Fortuna Sittard met deze site vergelijkt dan krijgen wij maar een 2 of een 3. Staat totaal niks op cambuur.nl
En ook rubrieken op deze site zijn niet afgeschreven. Jammer, want het kan zoveel beter!
|
|
@HBR
Het zijn WEL geruchten. Het vertrek van beide spelers is nog lang niet definitief. Het staat ook niet overal, alleen media die het van LC overnemen.
|
|
Net weer even het volgende nieuws van de site van FC Zwolle gehaald.
Ondanks overwinning is seizoen FC Zwolle A1 ten einde FC Zwolle A1 heeft de eerste ronde van de nacompetitie niet overleefd. De ploeg van oefenmeester Gert-Peter de Gunst won de laatste wedstrijd weliswaar met 4-2 van sc Cambuur A1, maar het was niet voldoende om Argon A1 te passeren op de ranglijst.
|