|
Vraag me ff af waarom op de nieuwe shirts van dit jaar wederom geen nieuw logo zit. Nog steeds het oude logo.. hebben ze daar bij masita nog een hele bult van die oude logo's liggen ofzo?
Beetje jammer mensen..
|
|
Omdat we het oude logo gewoon houden, dat is het Cambuur logo en dat blijft ook het cambuur logo. Dat nieuwe logo is gewoon een commercieel logo.
|
|
Als het waar is wat je zegt, wat ik betwijfel, aangezien er gigantisch veel geld is uitgegeven om dat logo te mogen veranderen. Dan is dat de grootste bullshit geweest in de historie. Want bij andere clubs doen ze dat toch ook niet, hebben we nu een supermooi logo met de stadskleuren erin verwerkt en dan wordt ie niet gebruikt op het shirt. Nee zoals ik denk, er zijn vast nog giga veel van die oude emblemen, die moeten natuurlijk op. Jammer hoor
|
|
Je laat niet voor niets een nieuw logo maken en als hij voor commerciële doeleinden is gebruik je heb ook voor alle doeleinden dus ook voor op de shirts..
|
|
het logo met geel/blauwe flanken is idd voor commerciele doeleinden.
het oude logo blijft het originele logo die ook op de shirts zullen worden gehandhaafd.
Veel supporters vinden dit ook het enige en echte logo.
|
|
Dat oude logo is ook veel mooier.
Dat nieuwe logo is spuuglelijk!
|
|
het ouwe logo is het logo! dat nieuwe logo heeft pama toen bedacht om het wat toegankelijker te maken samen met de nieuwe naam sc Cambuur ipv. Cambuur - leeuwarden. Je ziet het wel meer ook ajax heeft een 'nieuw' logo.
|
|
Ik had ook al eens een keer deze vraag gesteld en kreeg ook zelfde antwoord (toen over de 'nieuwe' shirts tijdens de play-offs).
Ik vind het niet zo erg dat er een (ondertussen) verouderd logo op het shirt staat, het nieuwe logo is wel mooier en eigenlijk vind ik dat als je een logo hebt dat je er niet een variant van moet gebruiken voor commerciele doelen, kan in sommige gevallen verwarrend werken. Zo heeft bv. de Kern van Cambuur hetzelfde logo maar dan zonder het boogje bovenaan en de kleuren diagonaal tegenover elkaar.
Ik denk ook niet dat het nieuwe logo mooit uitkomt op shirts, dan heb je al een halve gele rand er om heen maar die valt weg in de thuisshirts en dan heb je aan de andere kant een rare blauwe rand, en om daar nou een zwart/wit randje om te maken ziet er nou ook niet bepaald mooi want dan word het wel weer erg druk.
|
|
ben het helemaal eens met inm88
|