Forum

• 1
  • genot

Forumlid sinds 26 Apr 2009

21 Jul 2010

Plagiaat op Cambuur.nl

Het valt mij steets vaker op. Er word steets meer tekst van andermans website gehaald, en op Cambuur.nl gezet.

Misschien is deze webmaster niet goed genoeg voor deze site en kent hij de regeltjes nog niet, maar hij moet er toch echt op gaan passen. Met een beetje pech, krijgt Cambuur zo een mooie boete, en ik weet precies hoe het zit. Heb het zelf namelijk ook gehad toen ik jong was.

Nu staat er een stukje met als titel: Oefenwedstrijd SC Cambuur - Plymouth Argyle. Precies het zelfde verhaal als SC Franeker een aantal weken terug had op hun site.

Laatst: stukje over oefenwedstrijd in Jelsum. Cambuur Nieuwslog. Ingezonden stond er onder.

Dit is niet een boze reactie naar de site/webmaster, maar denk hier goed om! Hier staan hoge boetes op als de andere webmaster naar rechter stapt. Die krijgt daar altijd gelijk in. Ik heb het zelf ervaren!.
    Zonde geld weggooien !

Grijskijker

Forumlid sinds 05 Aug 2008

21-Jul-2010

Misschien is het wel een algemeen persbericht van Cambuur uit die naar meerdere site's gaan..

scc4life

Forumlid sinds 01 Aug 2009

21-Jul-2010

dat zijn ook algemene berichten. zou wel raar zijn als cambuur hun eigen info kopieerd van een andere site vind je niet?

HBR

Forumlid sinds 29 Nov 2009

21-Jul-2010

Wat een druktemaker die Genot.

Als Cambuur een oefenwedstrijd in Franeker speelt, dan gaat Sc Franeker echt geen boetes opleggen omdat Cambuur hetzelfde artikel voor bekendmaking gebruikt hoor. Daar zullen ook wel afsp0raken over zijn! En zodra Sc Franeker 1 boete probeert te innen (wat ze echt niet doen) dan komt sc Cambuur daar noooooit meer! Scheelt ze een mooie wedstrijd en veel inkomsten! 

Ditzelfde geldt natuurlijk ook voor DTD.

SccHJ84

Forumlid sinds 21 Jul 2010

21-Jul-2010

Genot...je gebruikt anders ook een profielafbeelding die niet van jezelf afkomstig is...als je het goed zou doen, zou je de bron bij de afbeelding moeten vermelden lijkt me...of toestemming moeten vragen aan de eigenaar

• 1
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief