|
Iemand enig idee wanneer we deze krijgen??
|
|
Geen idee, zal wel na het seizoen wezen aangezien ik er al een aantal maanden op zit te wachten.
|
|
Ik kreeg te horen eind juli, dus zal deze week wel zijn...
|
|
misschien voor de volgende keer kijk even over al zoon topic is geopend volgens mij zijn hier al 2,3 topic over verder begrijp ik niet dat mensen nog steeds die vraag blijven beantwoorden
|
|
tot welke datum kan je een seizoenkaart bestellen
|
|
Lijkt mij het hele jaar door. Alleen hoe sneller jij het doet, des te meer profijt je der zelf van hebt.
En als je echt er snel bij was had je ook nog een mini-dress van SCC gekregen. Ik hoop dat ik die krijg... Was gelijk na de play-offs er bij en heb al een kaart besteld. Maar nog niet gekregen. Verwacht hem echt deze week, cambuur....
|
|
mn vader heeft vandaag 1 besteld (hij moest vrij regelen voor een paar wedstrijden) en er werd gezegt dat ze eind juli/begin augustus binnen kwamen
|
|
vind het interessanter hoe de seizoenskaart er dit jaar uit komt te zien.. welke foto wordt er nu op geplaatst..
hier voorgaande jaartallen:
http://seizoenkaarten.net/skcambuur.html
|
|
@waldengroetcambuur: dat maakt mij niet uit! Als hij maar werkt en ik dus in het stadion kan komen dat vind ik belangrijker! En of ik hem uberhaupt nog krijg. Want dat duurt wel lang zeg...
|