Forum

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • betweter48

Forumlid sinds 26 Jul 2009

24 Aug 2010

menzo

ik heb gehoord dat menzo in gesprek is met NAC kan iemand dit gerucht bevestiggen,en mocht dit zo zijn is dit opdit moment wel goed voor cambuur zo in het begin van de competitie?

DeBaas

Forumlid sinds 26 Nov 2009

24-Aug-2010

'NAC denkt naast Koeman ook aan Brood als nieuwe hoofdtrainer'Dinsdag, 24 augustus 2010 om 08:35

Erwin Koeman is niet de enige kandidaat om Robert Maaskant op te volgen bij NAC Breda. De Brabanders hebben ook bij RKC Waalwijk geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Ruud Brood, zo meldt het Brabants Dagblad. De coach van de degradant heeft als voordeel dat er binnen de selectie van NAC veel draagvlak is voor zijn komst.

NAC-directeur Jeffrey van As heeft inmiddels wat contacten gelegd, maar daar wil hij verder niets over kwijt. Ook Mohammed Allach, technisch manager van RKC, wilde 'bevestigen noch ontkennen' dat NAC heil ziet in de komst van Brood. RKC kan zijn vertrek echter niet tegenhouden, wegens een clausule in het contract van de oefenmeester.

De 47-jarige manager heeft als speler een verleden bij NAC en kwam tot 152 competitiewedstrijden voor deze club. Als coach werkte Brood bij Helmond Sport, Heracles Almelo en de laatste twee seizoenen bij RKC. Maaskant vertrok dit weekend naar het Poolse Wisla Kraków en zijn vertrek wordt sowieso niet intern opgevangen.

Bron:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=117077 

inm88

Forumlid sinds 25 Sep 2009

24-Aug-2010

waar hoor je dat dan?

archatos

Forumlid sinds 23 Aug 2010

24-Aug-2010

Inm is de messias van dit forum dus als hij het niet weet weet niemand het.

RotterdamLeeuwarden

Forumlid sinds 09 Sep 2009

24-Aug-2010

Ik hoor in ieder geval geen engelen zingen !!

inm88

Forumlid sinds 25 Sep 2009

25-Aug-2010

waar slaat dat nou weer op, ik vraag waar hij hoort dat NAC zo geïnteresseerd is, als iemand wat roept zie ik er graag een bronvermelding bij zodat ik (en anderen) het ook niet hoeven te beschouwen als een lulverhaal.

kooslwd

Forumlid sinds 26 Feb 2010

25-Aug-2010

Menzo gaat weg. mark my words. ik denk dat het pas maandag naar buiten komt ivm de wedstrijd vrijdag.

sccleeuwarduh

Forumlid sinds 12 May 2009

25-Aug-2010

Allemaal geauwehoer.

Ten eerste heeft Menzo nog een contract lopen.

En ten tweede: Waarom? oke het voetbal was niet altijd perfect maar de punten pakken we wel. Daar gaat het toch ook om?

wirdum4scc

Forumlid sinds 28 Nov 2008

25-Aug-2010

zo te lezen op voetbalzone en andere site's is ruud brood de eerste keus en heb ook nog nergens gelezen dat menzo in beeld is.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief