|
kom op en stemmen!
http://www.jupilerleague.nl/doelpuntvandeweek/
|
|
Komop we liggen nog 3 stemmen achter op slot!
|
|
mijn stem zit er weer bij ;-)
|
|
ps 156 voor de Vries tege 123 Slot.
Doorstemmen.
|
|
Bij mij staat het doelpunt van slot eropeens niet meer bij? :S Nouja, mark staat boven aan!
|
|
Zal wel vervangen zijn door die van Achenteh.
Waarschijnlijk zagen ze bij JL administratie dat er een paar gastjes constant liepen te stemmen met hacks oid. anders zouden ze het niet weghalen lijkt me.
|
|
Over Achenteh gesproken: waarom gaat Cambuur die jongen in de winterstop niet halen! Groot talent, beter dan zo'n jongen van ADO halen. We hebben nodig jonge talenten nodig tussen al die ouwe knarren!
|
|
Tja, nu de Visscher vrijwel voor niets is vertrokken (snap er nog geen hol van hoe Emmen zijn loon dan wel kan betalen) kunnen we nog wel een mannetje in het middenveld gebruiken, ben nog niet bepaald echt onder indruk van Turk deze eerste paar wedstrijden en van der Heide heb ik ook nog niet echt zien stunten, misschien komt het door zijn positie op het veld en de opstelling, maar toch. Beekmans zou ik overigens ook niet missen, vind ook wel dat er wat jongers bij mag komen, maar ik denk ook dat Schepers als middenvelder uit de voeten zou kunnen komen.
|
|
Bij deze gestemd
|