Forum

• 1
  • 2
  • dokkumer

Forumlid sinds 04 Dec 2007

30 Jan 2009

De Beloften

Omdat er nog geen topic was over de Beloften, bij deze dan maar even.

Het gaat niet lekker in de competitie en gisteren werd het team ondanks goede tegenstand uitgeschakeld door jong PSV. Te Loeke maakte overigens een prima indruk tegen de Eindhovense beloften die met onder andere Zonneveld en Nijland aantraden.
    Het biedt in ieder geval hoop voor de toekomst.

scc01

Forumlid sinds 10 Dec 2008

30-Jan-2009

Als ik het zo lees dan heb ik inderdaad hoop. Het zijn niet de minste spelers, die van PSV. Zeker met een Nijland in de basis:) Hoop dat Ten loeke een beetje doorgroeit en zo langzaam het eerste van cambuur in gaat groeien zodat we weer eens een ouderwets goeie keeper hebben (ik herinner me nog wat akties van Fredje:P)

Ari11

Forumlid sinds 26 Oct 2008

30-Jan-2009

ik vind te loeke een prima vervanger voor peter van der vlag.

ik vind peter van der vlag wel goed maar hij laat te veel door.

we kunnen wel iets nieuws inzetten zoals te loeke.

oudgediende

Forumlid sinds 16 Nov 2008

30-Jan-2009

Ter Loeke komt eraan..! Oscar Zijlstra blijft voor mij de man.! Alhoewel dat wel weer een tijd geleden is.. Zo heeft mijn Pa het altijd nog over De Munk alias : de Zwarte panter Munk.. En da's inmiddels echt lichtjaren terug..

antihuhuveen

Forumlid sinds 31 Jan 2009

31-Jan-2009

bij blauwwit 34 staat een 23 jarige keeper in de goal dennis dijkstra die zeker een hele goeie keeper al is en ver kan komen in het betaalde voetbal cambuur heeft al een paar gevraagd of hij voor 3 maanden wil komen op amateurbasis maar daar spreekt geen vertrouwen in uit, geef die jongen 1 jaar de tijd met een klein contractje en ik weet zeker dat dit de opvolger van vd vlag is
    Fuck hoerenveen

ArwinSCC

Forumlid sinds 24 Apr 2008

31-Jan-2009

Nouja als die geen proefperiode wil en er geen vertrouwen in heeft dan hebben we daar natuurlijk ook niks aan. We hebben genoeg keepers en open anders nog maar weer een topic over keepers (y)

Hoe gaat 't met Kees pier tol??

CAMBUUR!

jinho17

Forumlid sinds 29 Aug 2008

21-Jul-2009

Hoe zit het nou met Jong Cambuur, was sprake van dat die niet meer in de competitie zouden uitkomen komend seizoen toch?

voorelkaar06

Forumlid sinds 24 Sep 2009

13-Nov-2009

Te Loeke is een goede keeper maar ik denk dat Meul nog wel de eerste keus is voor Menzo.Jammer van het verlies tegen Jong PSV.Ik heb hem niet gezien maar succes de beloften van Cambuur

brianverlaan

Forumlid sinds 14 Dec 2007

09-Apr-2010

Het is jammer dat Ale Geert de Vries weg gaat, al heeft hij bijna geen wedstrijden in de basis gestaan.

Te Loeke heb ik bijna nog niet zien keepen, maar zoals ik hier lees schijnt het een goede keeper te zijn. Meul doet het best goed, al heeft hij met sommige afstandschoten nog veel moeite. Bijvoorbeeld dat afstandschot uit tegen GA Eagles.

Misschien is Pieckenhagen wel wat voor ons? Keeper met Eredivisie ervaring en goede kwaliteiten.

• 1
  • 2
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief