Forum

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ouwelwd

Forumlid sinds 25 Jan 2010

25 Jan 2010

SFEER

Ik loop me al een tijdje te ergeren aan de sfeer die komt uit vak 12 en 13. Iedereen spreekt altijd van een goede en gezellige sfeer bij onze trots maar ik ben het daar niet helemaal mee eens. Nu de sfeer vakken vol zitten met jeugd die nix van voetbal snapt en daardoor ook bijna de hele wedstrijd met mekaar bezig zijn, is de sfeer ver te zoeken. Alleen bij bijzonderheden op het veld, door gejoel uit andere vakken kijken ze dan effe op, komt er geluid uit vak 12 en 13. En wanneer de tegestander sterker is en scc naar achteren wordt gedrukt dan wordt er niet positief maar meteen negatief geschreeuwd. Er was meer gezang toen we nog met 3500-4000 man in het stadion zatten dan nu met 9000. Ga weer een x de hele wedstrijd zingen en springen, ook als het spel wat minder is, we verwachten van de spelers 100% maar die mogen dat ook van ons verwachten en 100% geef je als supporter niet alleen maar door naar het stadion te komen maar door je te laten horen, positief te laten horen.

scc4life

Forumlid sinds 01 Aug 2009

25-Jan-2010

gelijk heb je hoor. en ik erger me daar ook aan maar waar ik me ook aan erger is dat er elke maand een nieuw topic hierover gemaakt word. dat weet iedereen onderhand wel

odyssee

Forumlid sinds 18 Feb 2009

25-Jan-2010

Je hebt gelijk maar veranderen zal het, helaas, toch niet..

Het enige wat je kan doen is net als ik, iets hoger gaan zitten. Die kleintjes zitten vaak vooraan of bij de trappen.

Ik zat altijd het liefst in vak 12/13 wegens de sfeer maar kan nu net zo goed ergens anders gaan zitten waar de sfeer hetzelfde is zonder kleine koters.

ouwelwd

25-Jan-2010

ben nog lerende scc4live, zal me wat gaan verdiepen in jullie regels hier op het net.

Wij zaten al jaren met de "oude garde" redelijk vooraan in vakje 12, we kwamen altijd ietsje later omdat we uit een andere bierdrink gelegenheid komen dan de cambuurbar of hertje. Om nu weer op onze ouwe plek te gaan zitten moeten we ruim voor het duel er al zijn en daar hebben we weinig zin in, ook hebben we geen zin om als kinderjuf te moeten optreden. We zijn niet altijd lieverdjes geweest en soms nog steeds niet maar binnenkort dan gaan we onze plaatsen afdwingen, dat hebben we ondertussen ook wel vedient.

odyssee

25-Jan-2010

Geen probleem ouwelwd, ik vind je post anders best interessant om weer eens een aantal posts aan te besteden.
    Een topic openen ligt hier soms nogal gevoelig, daarom reageer ik ook alleen maar ;)
    Zoals ik al zei kun je misschien een vak of 2 opschuiven, lekker rustig, genoeg sfeer en geen koters.

odyssee

25-Jan-2010

post moet topic zijn natuurlijk ;-)

ouwelwd

25-Jan-2010

Al gedaan odyssee maar het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat we ons langzaam hebben laten wegdrukken, ik zie om heen veel lui die voorheen bij mekaar zaten en veel lawaai en sfeer produceerden en nu in kleine groepjes verspreid. Ik merk dat iedereen zich nog redelijk rustig houdt omdat we geen zin hebben in rottigheid in ons eigen stadion, en zeker niet onderling, maar men gaat zich steeds meer en meer ergeren aan de koters en dan helemaal aan die 13-15 jarige huppel dozen die zijn helemaal om je op te vreten.

odyssee

25-Jan-2010

Klopt helemaal maar helaas zijn ze, net als ieder ander, gewoon toegestaan in het stadion. Het enige wat we kunnen doen is ze aanspreken op hun gedrag maar meer ook niet eigenlijk. Dit is één van de nadelen die je krijgt als cambuur succesvol is. Meer jeugd die natuurlijk bij de "grote" jongens op Noord willen staan.

Ik zit er zelf ook wel eens aan te denken om te verkassen naar Zuid of Oost. Eigenlijk te gek voor woorden natuurlijk maar nogmaals het is niet verboden om NIET naar het voetbal te kijken en met mobieltjes of vriendinnetjes te kloten ;-)

ouwelwd

25-Jan-2010

Natuurlijk heb je daar gelijk in en kunnen we ze niet verplichten om naar het voetbal te kijken en de club te gaan aanmoedigen, maar laat men dan ook aub niet prediken dat het zo'n geweldige sfeer hier is in LWD want de sfeer, en das logisch, die er tijdens de play-off was die is bij lange na nog niet gehaald dit seizoen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief