|
Zag nog geen topic over de wedstrijd, dus dacht maak er ff 1.
Lijkt me weer drama qua voetbal van Cambuur. de Vries is er niet bij en er is aanvallend weinig te brengen voor Cambuur. Slechte zaak. Ligt niet aanhet veld, want FCE speelt wel goed. 3-1 nu en verliezen dus. Mag toch wel wat gebeuren bij Cambuur. Zo doen we toch echt niet meer mee voor het kampioenschap en promotie.
|
|
Wat is er met cambuur aan de hand de laatste twee wedstrijden?? De winterstop nog in het hoofd.. Kom op jongens!!
|
|
Weet ik niet ... maar GAE staat op 1-1 en we hadden goede zaken kunnen doen vanaaf. Helaas laten ze het af weten.
|
|
heb niet teveel gezegd geloof ik ....maar helaas wel gelijk gekregen ..iedere wedstrijd is 1 op zich maar gezien de 2e helft van vorige week toen het als los zand aan elkaar zat is dit niet zo verwonderlijk ...geluk keert je ook eens de rug toe..tis een kunst ook met slecht voetballen punten te halen ..maar verliezen met slecht voetbal ....dan moet er toch wat gebeuren !
|
|
tjah....
jongens kampioenschap = weg
of wonderen moeten ons helpen...
de graafschap pakt de punten wel en menzo laat ons slecht spelen...
Voorspelling De Graafschap - Cambuur ik denk 4-0
sjongejonge menzo menzo menzo het spel is niet om aan te zien het hele seizoen al niet!
je bent je porche+salaris niet waard!
|
|
Lwdboy slaat de spijker op zijn kop,welke wedstrijd was er dit seizoen nou het aanzien waard ????
|
|
haarlem uit KON mooi zijn maar goed als je voor rust met 4-1 voor staat denk je: we gunnen de uitsupporters een MOOIE wedstrijd eindelijk...
maar nee 2e helft watjesvoetbal spelen...
menzo je laat SCC LAF spelen wij zijn CAMBUUR en strijden voor het KAMPIOENSCHAP en niet voor degradatievoetbal...
|
|
P.s. Want degradatiekandidaten spelen laf voetbal en KAMPIOENSKANDIDATEN niet
|
|
Als veendam nou ook nog eens failliet gaat kunnen we kampioenschap wel vergeten..
|