Forum

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Valcuvia

Forumlid sinds 13 Sep 2008

02 Feb 2010

SC Cambuur - Agovv apeldoorn

Als we net zo voetballen als tegen Eindhoven denk ik 0-3 maar goed daar gaan we niet vanuit hoop een beetje meer inzet strijd en passie 2-0 voor SCC

Tsjaahh

Forumlid sinds 20 May 2009

02-Feb-2010

Zal de wedstrijd wel door gaan? zie het ergste ervan in met dit weer.. maar denk dat het een magere pot word 1-1

inm88

Forumlid sinds 25 Sep 2009

02-Feb-2010

Ik hoop meer inzet te zien, graag een 3-4-3 opstelling oid. maar ik ben bang voor gelijkspel

DANMAN

Forumlid sinds 21 Sep 2009

02-Feb-2010

Lekker positief geopend deze topic. Cambuur zat vrijdag alles weer recht! 3-1

Bassielwd

Forumlid sinds 10 Dec 2007

02-Feb-2010

4-2 leuke wedstrijd.

LocoScc

Forumlid sinds 04 Nov 2008

02-Feb-2010

jaa indd lekker positief.. en als cambuur weer 1 wedstrijd de sterren van de hemel speelt is alles weer goed bij iedereen dus laten we daar ophopen. ik denk aan 3-1. en weet verder ook iemand hoe het met mark de vries staat?

Valcuvia

03-Feb-2010

lekker positief bleheblalala het is wel de waarheid hoor. iedereen denk alemaal veel te veel van het goeie!

ben ook een trouwe sup sins mijn geboorte maar begin me nu te ergeren aan het spel van onse club in het noorden!

Valcuvia

03-Feb-2010

jullie denken net zo als Menzo, eerst maar boter bij de vis!

frans0601

Forumlid sinds 02 Feb 2010

03-Feb-2010

Goh wat een trouwe supporter ben je dan Valcuvia. Volgens mij is het 100 % achter je club staan ongeacht hun spel. En kretiek moeten we zeker blijven geven, maar positief blijven is naar mijn mening toch belangrijk voor de spelers en de supporters zelf. Of gooien we de handdoek in de ring. En ik denk niet zoals Menzo. Als het mis gaat dan ligt het aan Menzo en de spelers en niet alleen aan Menzo. Als ons baas een opdracht geeft en wij volgen het niet goed op, moeten wij dan ons baas de schuld geven of ligt het ook aan ons zelf?. Dus ALLEMAAL positief blijven.. na regen komt zonneschijn.. of beter gezegd na sneeuw en belabberd weer komt zonneschijn. ZO positief genoeg voor mij.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief