|
Morgen alweer een wedstrijd op het programma. Goede wedstrijden op een maandagavond bestaan er volgens mij niet. Vaak erg sfeerloos en ze spelen vaak zonder die echte spirit. Dus dan maar met vechtvoetbal drie punten pakken lijkt mij. Ik hoop dat Menzo wel weer met Bob Schepers begint. Dat wordt echt een geweldige speler.
|
|
Benieuwd hoeveel er ook echt gaan komen, ik in ieder geval wel.
3 punten moet lukken, ondanks die belachelijke winst tegen Excelsior vrijdag.
|
|
Ik neem aan dat je het gelijkspel van vrijdag bedoeld toch inm88?
Anyway ik ben er ook weer bij uiteraard. Bob Schepers is echt een talent. Super speler, heeft zeker weten mijn voorkeur boven Maachi. Geloof me, dit wordt een grote speler als hij zo door blijft gaan!
|
|
Komt goed morgen, 3-1.
Opstelling: Meul, Wau, Hese, van Boxel; Turk, van der Heide, Guijt; Ghoochannejhad, de Vries, Schepers
|
|
Bedoelde de 2-1 overwinning van Fortuna op Excelsior, zoiets hoeft ons niet te overkomen.
Benieuwd wat de opstelling gaat worden, ik hoop op de Vries in de basis en verder wil ik Schepers wel weer gaan zien!
|
|
en uiteraard Rustenberg er nog bij :)
|
|
Schepers mag inderdaad ook van mij wel weer in de basis, dat ala van Basten schot met links was fantastisch vond ik. Wel oppassen dat zulke talenten na een opleving vaak een enorme terugval krijgen! Dus wel voorzichtig met Schepers zijn.
Hoe zit het met Mboua trouwens, mag die ook spelen, of is die geblesseerd? volgens mij heeft die nog geen goal gemaakt bij Fortuna?
Ik denk dat het 3-1 word. De 1-1 van vrijdag had ik 'helaas' ook gelijk ik, en nu moet ik gewoon gelijk krijgen :P. 2x de Vries, en 1x Schepers :D
|
|
buurcam zit er bijna nooit naast. ;) (y)
Hopelijk heb je weer gelijk, ik heb wel zin in die 3 punten! Moet kunnen tegen Fortuna. En weer een lekker sfeertje.
Hoop ook dat Bob weer in de basis staat. Wat een topper zeg!
|
|
Mboua mag wel spelen maar hij is nog niet helemaal fit. Is geloof ik deze week weer begonnen met trainen en wilde zelf hoofdwaarschijnlijk wel spelen als hij zich fit voelde. Ben benieuwd, ik denk wel dat hij meedoet en anders valt hij hoofdwaarschijnlijk 2e helft wel in :)
|