Forum

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • buurcam

Forumlid sinds 25 May 2009

15 Feb 2010

SC Cambuur - Top Oss

Graafschap net weer in 0-0 geeindigd! Vrijdag maar weer knallen en 3 punten pakken! Alles ligt weer helemaal open, zelfs subtop heeft nu aansluiting kunnen vinden, dus komende weken zal het voor Cambuur erop of eronder zijn. Verwacht tegen Oss toch een lastige wedstrijd, en natuurlijk een gedreven Rence vd Wal en Chris de Wagt :P. Toch hou ik het op een 2-0. 1x Reza, 1x Schepers

buurcam

15-Feb-2010

Edit: FC Oss natuurlijk!

Aldtsjerk

Forumlid sinds 31 Jul 2008

15-Feb-2010

Cambuur moet nu inderdaad even de komende wedstrijden vlammen!!

2 wedstrijden inhalen, volle 6 punten pakken en op 1 punt van de Graafschap komen...!!

Zal denk alleen vrijdag wel weer afgelast worden?!

RaffadeGekste

Forumlid sinds 22 Jul 2009

16-Feb-2010

@ aldtsjerk daar heb je helemaal gelijk in. het is nu inderdaad erop of eronder. Want De superboeren hebben alweer punten verspeeld. WE staan nu 7 punten achter, stel we winnen 2x staan we 1 punt achter. En 5 dagen later gaan we naar hun toe. Ik denk dat we tegen Fc oss alles uit de kast halen, de uitslag voorspel ik op een 4-1 overwinning. 

Doelpuntenmakers:

2x de vries 1x schepers 1x reza 

Tonny68

Forumlid sinds 31 Mar 2009

17-Feb-2010

Ja, ik mag aannemen dat de organisatie er nu alles aan doet om vrijdag WEL te kunnen voetballen. Temperaturen gaan omhoog en een zeer aantrekkelijk programma vrijdag mbt diverse clubs! GAE zal wel winnen van Telstar maar Superboeren uit naar Den Bosch... En ja 2x winnen zou super zijn, maar eerst maar eens van Oss winnen en dan uit naar Excelsior. Niet eenvoudig natuurlijk maar ook niet onmogelijk! Alles kan in J.L. dus wie weet. Het zou heel gaaf zijn als je op 1 punt van Graafschap bent en dan tegen ze moet spelen. De match van het jaar zeg maar!! Wie weet, maar vrijdag eerst maar weer eens knallen en alles geven bliksum!!!

Tonny68

Forumlid sinds 31 Mar 2009

18-Feb-2010

Goh, nu lees ik in de media dat het weer twijfelachtig is voor MORGEN! Mensen, dat is toch MORGEN! Niet vandaag. Het wordt zachter en zachter buiten. Je moet MORGEN naar het veld kijken en niet vandaag! Ik vind het trouwens wel soft allemaal hoor. Ik bedoel vroeger speelden we tegen Ajax in de beker met -5 ofzo...komop zeg!!!

Bassielwd

Forumlid sinds 10 Dec 2007

18-Feb-2010

Tja het veld ziet er goed uit dus ik snap niet waarom het twijfel achtig is.. denk 3-0 2x reza 1x mark als hij speelt.

Zie schepers nog niet echt scoren misschien word het later iets.

buurcam

18-Feb-2010

Ik denk dat komende 2 duels voor Cambuur cruciaal zijn. Ze hebben nu van de Graafschap een nieuwe kans gekregen om wederom aan te sluiten. Als komende 2 duels geen 6 punten worden denk ik dat we het kampioenschap uit het hoofd kunnen zetten. Echter moet thuis tegen Oss een overwinnning mogelijk zijn. En uit bij Excelsior is Cambuur absoluut niet kansloos! Ze moeten het nu alleen wel laten zien!

DeBaas

Forumlid sinds 26 Nov 2009

18-Feb-2010

denk dat het tog wel doorgaat, het dooit nu wel snel hoor:O

en als het veld niet meer bevroren is wordt er gewoon gevoetbald!:D
    ik denk zelf aan een magere 2-1, met een sterke 1e helft!
    2x De Liwwadder

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief