|
Komende vrijdag staat de wedstrijd in en tegen Emmen op het programma. Emmen heeft de laatste tijd net als Cambuur veel thuiswedstrijden afgelast. Zou deze wedstrijd doorgaan? en zo ja wat wordt de stand en wie gaan er allemaal mee?
Ik gok op een eindstand van 2-3 winst voor Cambuur.
Doelpuntenmakers Cambuur: 2x De Vries, 1x Reza
Doelpuntenmaker Emmen: 2x Ter Heide.
Wij gaan met 2 personen.
|
|
Ga er niet van uit dat het door gaat, Emmen heeft al 5x tegen MVV afgelast in eigen huis, vandaag weer.
Doelpuntenmakers ga ik niet opnoemen want da's dikke bullshit, ik geloof wel in winst, afgelopen wedstrijd tegen Emmen hadden we een overvloed aan kansen maar bleef het 1-0.
|
|
Aangezien Emmen niet al te ver is lijt me toch dat er wel wat bussen heen gaan toch??
Wij met 4 man zijn er bij!!!
|
|
ik denk dat de wil om te winnen heel groot is na de wedstrijd van gister gok op een 1-3 overwinning
1x van der heide 2x de vries
1x ter heide
|
|
Ik hoop dat het wel doorgaat gvd! Ik ben er ook bij. Heb er zin in. :)
|
|
ik denk dat we gewoon verliezen, bij ons is de chemie er niet, bij emmen zitten ze in een 2e jeugd, ruud ter heide gaat ons de das om doen en maakt wederom 2 doelpunten, negatief gedacht van me maar ik zie het niet zitten ...
|
|
Nou ik ben benieuwd want vorig seizoen ben ik zelf ook naar Emmen geweest en verloren we in de laatste minuut met 3-2. Let maar weer op dat Ruud ter heide er sowieso er 1 inprikt. Nou de vraag maar als het wel doorgaat.
|
|
oja en hier zo te zien lijkt mij dat het er vrijdag weer uitgaat : http://www.fcemmen.nl/nieuws_detail.asp?nieuws_id=2890&hoofdpagina_id=65&taal_id=1
|
|
Ik denk dat we weer gaan verliezen tegen Emmen, 2-1....Momenteel zit de power er echt niet in bij Cambuur en als ik het zo bekijk, ben ik bang dat dat ook wel ff gaat duren voordat dat terug is.
|