Forum

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ronald1982

Forumlid sinds 30 Jan 2008

22 Feb 2010

FC Emmen - SC Cambuur

Komende vrijdag staat de wedstrijd in en tegen Emmen op het programma. Emmen heeft de laatste tijd net als Cambuur veel thuiswedstrijden afgelast. Zou deze wedstrijd doorgaan? en zo ja wat wordt de stand en wie gaan er allemaal mee?

Ik gok op een eindstand van 2-3 winst voor Cambuur.

Doelpuntenmakers Cambuur: 2x De Vries, 1x Reza 

Doelpuntenmaker Emmen: 2x Ter Heide.

Wij gaan met 2 personen. 

inm88

Forumlid sinds 25 Sep 2009

22-Feb-2010

Ga er niet van uit dat het door gaat, Emmen heeft al 5x tegen MVV afgelast in eigen huis, vandaag weer.

Doelpuntenmakers ga ik niet opnoemen want da's dikke bullshit, ik geloof wel in winst, afgelopen wedstrijd tegen Emmen hadden we een overvloed aan kansen maar bleef het 1-0.

Edwin058

Forumlid sinds 10 Nov 2008

22-Feb-2010

Aangezien Emmen niet al te ver is lijt me toch dat er wel wat bussen heen gaan toch??

Wij met 4 man zijn er bij!!!

sneeuwarder

Forumlid sinds 23 Feb 2010

23-Feb-2010

ik denk dat de wil om te winnen heel groot is na de wedstrijd van gister gok op een 1-3 overwinning

1x van der heide 2x de vries

1x ter heide

shiftytonksSCC

Forumlid sinds 01 Jun 2009

23-Feb-2010

Ik hoop dat het wel doorgaat gvd! Ik ben er ook bij. Heb er zin in. :)

West8

Forumlid sinds 02 Apr 2009

23-Feb-2010

ik denk dat we gewoon verliezen, bij ons is de chemie er niet, bij emmen zitten ze in een 2e jeugd, ruud ter heide gaat ons de das om doen en maakt wederom 2 doelpunten, negatief gedacht van me maar ik zie het niet zitten ...

ULeovardia

Forumlid sinds 04 Jan 2010

23-Feb-2010

Nou ik ben benieuwd want vorig seizoen ben ik zelf ook naar Emmen geweest en verloren we in de laatste minuut met 3-2. Let maar weer op dat Ruud ter heide er sowieso er 1 inprikt. Nou de vraag maar als het wel doorgaat.

ULeovardia

Forumlid sinds 04 Jan 2010

23-Feb-2010

oja en hier zo te zien lijkt mij dat het er vrijdag weer uitgaat : http://www.fcemmen.nl/nieuws_detail.asp?nieuws_id=2890&hoofdpagina_id=65&taal_id=1

Chrislwd

Forumlid sinds 15 Sep 2008

23-Feb-2010

Ik denk dat we weer gaan verliezen tegen Emmen, 2-1....Momenteel zit de power er echt niet in bij Cambuur en als ik het zo bekijk, ben ik bang dat dat ook wel ff gaat duren voordat dat terug is.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief