Forum

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Hindeloopen36

Forumlid sinds 29 Sep 2008

09 Mar 2010

Cambuur-Dordrecht

Ik denk laat ik ook eens een topic openen.....

Wat word het deze vrijdag?

Als Fc Oss daar in dordrecht 3 punten kan pakken,dan zou het een makkie moeten wezen(?!)

Ik denk zelf 2-0

DeBaas

Forumlid sinds 26 Nov 2009

09-Mar-2010

Ik denk dat het Vrijdag 2-1 wordt met wel een hele open wedstrijd, en daarom heel lastig voor scc;)

Nou het wordt zeker lastig, en cambuur heeft heel vaak moeite met clubs die het op dit moment wat minder goed doen, maar ik vind zeker dat ze 3 punten moeten pakken!

En even nog iets te melden, Iedereen die tegen zwolle 100% meezong, bedankt:D

was heerlijke sfeer weer eens!:D

Vrijdag weer met z'n alle er tegen aan, net als tegen Zwolle;):D:D:D:D

scc4life

Forumlid sinds 01 Aug 2009

09-Mar-2010

ze voetballen de afgelopen 2 wedstrijden goed alleen onze mark de leeuwarder heeft zn verkeerde benen onder gesleuteld. als ie vrijdag nou weer es de goeien heeft dan heb ik t op 4-1

oudwoude

Forumlid sinds 02 Mar 2010

09-Mar-2010

inderdaad mark de leeuwarder is niet in goeie doen daarom is het jammer dat ter heide er niet bij is houd hem ook scherp, ik heb het op 2-1 vd heide 2x

1realist

Forumlid sinds 27 Nov 2008

10-Mar-2010

Okee nu tegen de dortenaren,hopelijk zijn de spelers weer fris in de koppies en trekken ze de lijn door van de laatste wedstrijden(er zit een opgaande lijn in).

Tsjaahh

Forumlid sinds 20 May 2009

10-Mar-2010

Mensen laten we realistisch blijven!! het word gewoon 4-0;)

Heb er heel veel vertrouwen in!! 

Come one! Cambuur!!

buurcam

Forumlid sinds 25 May 2009

10-Mar-2010

Ik hou het op een 2-0 overwinning. Overigens snap ik de 'kritiek' richting Mark de Vries niet helemaal. Goed, hij scoort nu even wat minder. Maar de kansen die er tegen Zwolle/Graafschap gecreeerd worden, is hij veelal bij betrokken! Hij heeft zelf ook een paar goeie kansen gemist uiteraard, maar als spits vind ik begint het met het creeren van kansen, zolang je dat blijft doen, komen de doelpunten vanzelf weer. En zo zal het met Mark ook gaan denk ik..

DeBaas

Forumlid sinds 26 Nov 2009

11-Mar-2010

Precies, denk het ook.

Het kan niet altijd goedgaan natuurlijk;)

Hij is op dit moment zeker nog belangrijk voor cambuur, dus laat hem maar lekker staan.

Ik hoop dat Diaz morgen rechtsbuiten staat, en De Misser links buiten met Mark in de spits

frans0601

Forumlid sinds 02 Feb 2010

11-Mar-2010

Hoezo nou weer De Misser, volgens mij was hij de persoon die ervoor er voor zorgde dat Diaz kon scoren tegen zwollen en uiteindelijk zelf ook nog een 3 goal maakte. Dan kunnen we voor elk speler die niet goed is op dit moment een bijnaam verzinnen. De Visscher mag van mij weer proberen in de basis, hij heeft toen tegen zwolle laten zien dat hij het zeker nog in zich heeft. Hopelijk is het Diaz, Mark en Visscher (rechtsbuiten, spits en linksbuiten)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Meld je aan bij Cambuur:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Wachtwoord onthouden

Nog geen lid van het Cambuur Leeuwarden Forum?
    Maak nu een account aan!

Cambuur nieuwsbrief