|
Een slechter scenario hadden we bijna niet kunnen hebben. Terwijl we in het begin van de wedstrijd het beste spel hadden. Zondag moeilijk maar we gaan ervoor !
|
|
ja zeker
we mochten blij zijn dat het maar 2-0 gebleven is.
maar zondag met zen alle erachter staan.
dan heb ik nog er 100procent vertrouwen in.
wat denken jullie er van
een 2-0 achter stand is toch nog weg te werken?
|
|
wordt heel zwaar, een tegengoal is dodelijk. Maar we gaan natuurlijk wel vol goede moed naar het stadion en met zijn allen achter de club staan!!! En als het dan toch lukt dan zal het des te mooier zijn, ik droom al van een 3-0. bij de stand 2-0 valt Bob Schepers in, en vlak voor tijd steelt hij de harten van de Cambuurfans met een prachtig doelpunt.
|
|
Het wordt zondag heeeel zwaar, dat kan ik je wel op papier geven. Zodra er een tegengoal valt, dan kunnen we het wel vergeten de eredivisie.. Ze moeten niet de volle 100 % geven maar 200 %. We blijven hopen en we blijven positief.. alleen moet wel ik wel zeggen dat een wedstrijd van niks was, er waren wel kansen, maar die werden niet benut.
|
|
Sorry, moest eigenlijk typen " alleen moet ik er wel bij zeggen dat ik het een wedstrijd van niks vind",
|
Totdat de Visscher eruit werd gegooid ging het super, goeie kansen en goed spel gezien. Kun je zien wat een verschil 10 en 11 man kunnen maken.
Vrijdag gewoon 3-0 en zullen we de koppen laten rollen en laten zien dat wij gewoon veel beter zijn en kunnen dan dat we hebben laten zien vanavond.
|
|
Dit was jammer. Een sullige goal en een terechte rooie kaart en toch heb ik een goed cambuur gezien en zie ik zondag met vertrouwen tegemoet. We gaan ervoor.
|
|
We moeten zondag echt oppassen voor een tegendoelpunt! Wij hadden in het begin het betere spel en kansen. Maar hopen dat we zondag 3-0 winnen! Kom op Cambuur!!!
|
|
jmmr mensen volgend jaar beter
|