|
Ik heb zojuist even een bezoekje gebracht aan de wedstrijd tussen het Leeuwarder Elftal en Cambuur. Wat een spektakel! In een zinderende wedstrijd trok Cambuur uiteindelijk aan het langste eind (1-2). De vloeiende combinaties en fluwelen schoten maakten deze wedstrijd oogstrelend. Het grote hoogtepunt van de wedstrijd was wel de penalty van Maachi. Vanaf 11 meter wist de keeper met een uiterste krachtsinspanning de bal te keren en ook in tweede instantie was de keeper met het uiterste topje van zijn dikke teennagel net op tijd om een doelpunt te voorkomen. De publiekswissel voor Maachi die daarop volgde werd met luid applaus begroet! Hij werd vervangen door Mark de Leeuwarder die in het laatste kwartier nog een aantal keren gevaarlijk bij de winnende treffer was. Toen hij echter getorpedeert werd in de 16 meter was niemand minder dan Roelof Luinge wederom resuluut en wees opnieuw naar de strafschopstip. Dit buitenkansje werd uiteraard door Beekmans feilloos binnen geschoten en zo werd de welverdiende winst binnengesleept. Gefeliciteerd mannen!! Als we volgend jaar zo door spelen worden we kampioen!!
|
|
ik hoop wel dat je nu een grapje maakt anders heb ik een andere wedstrijd gezien
|
|
Nieuw toppunt van sarcasme
|
|
Nu lijk ik dom maar: Wat is het leeuwarder elftal? een elftal van oud spelers? Leuk dat Luinge floot overgens:)
Verder als ik het zo lees is het niet best als het tegen oud-spelers is!
|
|
@ LwDboy, net zoiets als excelsior en sparta, een amateur versie van de echte club in een stad ;)
|